Uiteraard worden de jetsers van Debbie weer flink tentoongesteld op Instagram voor ‘bikinidag’
Aan de andere kant denk ik ook, ja, ze kan ze moeilijk verstoppen in een bikini
Heb niet de indruk dat ze ze graag wil verstoppen
Hahaha neee die indruk heb ik ook niet, zou ook wel zonde zijn als ze dat zou doen
Misschien heeft mijn collega die cursus bij haar gevolgd. Die peert ‘m altijd willekeurig tijdens werkzaamheden en zegt dan ‘jaaaa heb even een andere mindset nodig hoor’ … is goed joh, ik ga wel jouw taken opknappen, hou jij je maar met je mindset bezig
Niet dippen maar Kikken!
Mascha zegt het lesgeven af zodat ze kan uitslapen en gaat zich vervolgens uitgebreid optutten en naar een gala? Moet ik mee aankomen op mijn werk. Wat een leven.
Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen
Daarom heeft een gemiddelde mens ook 5 banen, dan kun je zo door naar baan nummer 2 als ze niet meer blij met je zijn.
Ik vind het dus best jammer dat de beutyblogs van vroeger zich nooit echt zijn gaan richten op skincare. Vind dat echt heel interessant! Jammer dat informatie vanuit Serena (en anderen) niet meer echt betrouwbaar is met al die spon.
Nars don’t stop
Ik zit te denken, is dit een autocorrect gone wrong maar kan niets verzinnen dat erop lijkt
Wtf!!! Hoe bedenk je zoiets.
Ze had het profiel van diegene gewoon moeten tonen.
Ik vind het juist knap dat ze dat niet doet. En dat ze de verleiding kan weerstaan deze persoon publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Aangifte is beter.
Yeah hopelijk binnenkort weer een van mijn lievelingsvideo’s: kledingkast opruimvideo omdat die kast inmiddels weer uitpuilt met primark troep! Ook echt niet te geloven dat dit hun trouwdag-activiteit was. Shoppen in ergste winkel die je maar kan verzinnen.
edit: oh nee was de dag erna. Zo erg in de mood na het trouwdag-shoppen dat je de dag erna dus alles nog eens dunnetjes over doet
In een kwartier bij elkaar gegrist
Oh Mas, stahp trying to make Gregor happen.
OMG ja. Die zijn waarschijnlijk als twee wervelwinden door de winkel gerend