Beutyblogtopic XL #5

Ik vind Gregor wel leuk in deze video, ik vind hem sowieso over het algemeen wel leuk overkomen in haar video’s.

Mas:

• doos met 15 beutyblender sponsjes
  • 5 paar minisokjes zwart en per ongeluk ook 5 nude sokjes
  • 3 pack wireless bh’s want die fijne van VS zijn er niet meer, en deze zijn het ook net niet want er zit een cup in, maarja
  • Handdoek voor je haar, dolletjes, aldus Grek
  • 3 pack doekjes om make up te verwijderen
  • Hot/coolpack want er zitten squishy bolletjes in en dat is ASMR
  • scrubhandschoentjes
  • grapefruit scrubby scrub
  • tenenspreiders, van jelly!!
  • kort broekje
  • neon lingerieset
  • snacks met chocola

Grek:

• Pizzaplanet shirt, is dope want Toy story 4 is uit weetje
  • Homer Simpson pyjama, is wel chill want ‘ik heb normaal alleen maar lange broeken en die zijn warm en nu niet’
  • Bart Simpson trui
  • Toy story sokken, ‘want zij kocht sokken dus ik moet ook sokken’
  • GoT sokken
  • Trui met huis van de Simpsons, volgens Grek zelf van slechte kwaliteit dus zal niet lang goed blijven
  • Korte broek met streepjes, even om de nek gehangen want dan weet je dat het past (?)

Primark was nog maar kort open toen ze binnen kwamen dus al deze pareltjes zijn in een kwartier bij elkaar geharkt, hóe dan?

39 likes

Zo’n manly man.

Also, dope? Ik ken niemand die dat sinds 2002 nog gebruikt.

11 likes

Pfff wanneer stoppen zij dit zinloze geconsumeer, my god!

4 likes

Nou, voor onze Mascha was het niet zinloos, want stel je voor dat je beutyblender vies is en je geen back up (of 15 back ups) hebt. En de scrubhandschoentjes (of handjes zoals Mascha het zei?) die zij nu heeft valt letterlijk uit elkaar, dus die kan zij nu eindelijk weggooien.

5 likes

Klopt, dit was bizar.

Zelfs al zouden Bonnie en Nick hun trouwdag vieren met een fietstocht en 1 bolletje ijs bij een ijsboertje zou dat in ieder geval niet zo verspillend en milieuvervuilend zijn.
Wel tuttig en zuinig maar goed zo zijn ze.

11 likes

Vond het wel extra opvallen dat Mas bij ongeveer alles wat ze heeft gekocht verklaarde dat de versie die ze al had LETTERLIJK uit elkaar viel van ellende of niet goed meer was of wel een andere reden voor zichzelf bedacht waarom ze het mocht kopen.

8 likes

Dat heb ik alleen bij afwassponsjes.
Maar die zijn ook spotgoedkoop.

3 likes

Dat vond ik zo opvallend. Hoe vaak valt er nu daadwerkelijk iets uit elkaar?

1 like

Bij Mascha elke week

6 likes

Als het geen ding is, wil ik er graag een ding van maken!

4 likes

Ik begrijp echt niet waarom Mascha al die meuk blijft kopen ipv eens gaat investeren in mooie tijdloze kledingstukken. Als ik haar budget had dan wist ik het wel, pfff.

6 likes

Ik denk dat ze denkt dat haar kijkers geen duurzame Shoplogs willen zien.
Maar die sportBH’s waar ze het over had kan je toch al gewoon jaren kopen bij de HEMA?

1 like

En met Josh als beste vriendin zou ik ook wel weten aan wie ik advies zou vragen.

Dit gebruikt ze al jaren als verantwoording om nieuwe spullen te kopen :rofl:

Maar Josh V is pas sinds kort plussize en voor échte vrouwen, dus misschien komt het nog.

2 likes

Tuurlijk is het leef en laat leven, maar als iemand claimt duurzamer te willen gaan leven en dan vervolgens de primark leegkoopt, dan staat dat haaks op elkaar. Daar vallen mensen over en dat is begrijpelijk.

4 likes

IEEEEE ik heb dezelfde shirt als Gregor :frowning:

4 likes

Nee dat is zonde van m’n money

1 like

Nou ik ben het er op zich wel mee eens eigenlijk. Ik veroordeel haar koopgedrag ook maar het is al jaren het zelfde en het ziet er niet naar uit dat het gaat veranderen, dus dat het er nog steeds over gaat is op zijn minst een beetje saai.

11 likes