Boohoo zegt ze als ze voor de spiegel staat
Ik meen me te herinneren dat ze in videoâs ook wel eens aangaf dat ze altijd al snel spieren kreeg rondom haar buik/benen. Wat dat betreft zou het dan wel een beetje genen/geluk zijn!
(niet dat het fout wordt begrepen: natuurlijk werkt ze er ook voor want ik moet al lange tijd oefeningen doen voor een blessure en daarvoor motivatie opbrengen 3-4x per week is soms echt een ramp haha, dus respect dat ze het volhield)
Ik denk idd dat zij een ectomorph is en idd daarom snel al buikspieren heeft.
Huh? Ik las net dat het wel makkelijk is? Moet zeggen dat ik het vaak lastig vind om lichaamstypen te identificeren.
Ach, die dingen zijn niet heel erg passend voor iedereen, maar het is denk ik wel gewoon bij haar deels genen
Ik denk dat het heel anders zou zijn als ze termen als 5 kilo en afvallen niet had genoemd. Maar bijvoorbeeld: hoe ik gezonder ben gaan eten en meer ben gaan bewegen, âbeter in mijn vel na gezond etenâ blabla. Dan ligt die nadruk niet op de kiloâs en niet op het afvallen, maar dat vind ik vooral omdat ze een kwetsbare doelgroep aanspreekt.
True! Dat ze iets aan haar lichaam wil veranderen snap ik wel. Al voldoe je nog aan de norm slank, je kan dan toch balen dat je niet de beste versie bent van jezelf.
Maar termen als dikke bovenben, vetjes en afvallen, bij iemand die over het algemeen op haar voor foto al als slank wordt bestempeld kan wel triggerend werken.
Toch vind ik het knap⌠ik probeer al 2 jaar die extra 5 kilo (inmiddels eerder 10) eraf te krijgen, maar heb echt de discipline niet
Ik vind dit juist een motiverend artikel en wou dat ik haar discipline had.
Lotte kan ook overdrijven in haar vlog, jeetje. Ze vindt haar huis een kroten gaat daar echt 5 minuten over door, omdat haar douchedeur niet helemaal open kan (wel kut) en omdat ze een action doucherek met zuignappen niet op kan hangen door de voegen van haar badkamer (sorry maar hoezo is je huis dan een krot?). Echt kan er in komen dat haar huis niet super super fijn is maar een krot?
Hahaha ja zij zeikt altijd zo
Vind haar huis er overigens wel klein uitzien en met veel troep ingericht waardoor het echt een bij elkaar geraapt zooitje lijkt
Ik vind het juist van goed van Lotte. Is toch hartstikke body positivity? Moet ze dan nog 4 jaar wachten voor er 15 kg aanzit voor ze af âmagâ vallen. Of ik het helemaal een artikel waard vind weet ik niet, want er zijn een hoop mensen die dit onbewust doen of merken als de broek wat strakker zit.
Maar het is wel een goed voorbeeld om in 3 maanden 5 kg af te vallen op een gezonde manier vind ik! Juist ook om te laten zien dat slanke mensen ook op moeten letten en je met relatief weinig moeite kunt ingrijpen en er dan niet zoveel aan de hand als je onverhoopt wat kilootjes aankomt.
Ja helemaal eens, zo niet mijn smaak die spullen en ze maakt er binnen no time altijd een rommel van waardoor het nog erger lijkt, maar dat maakt het huis geen krot haha. Opzich is het ook niet groot nee, maar wel echt een super chill dakterras.
Twee jaar geleden was ze echt mn favo youtuber met haar vlogs nu denk ik steeds vaker dat ik ze maar niet meer moet kijken
Ik vind dat zij sowieso heel veel zeurt! Bijvoorbeeld toen haar hond loops was heeft ze er weken over geklaagd dat ze het huis niet uit kon, terwijl je naar mijn idee prima je honden een uur in aparte ruimtes kunt zetten. En over de taart op het feest van haar vriendin die heel vies was⌠Maar misschien interpreteer ik het meer als zeuren door de manier waarop ze er dan over praat
Vinden jullie schrijven met een vulpen ook zo hemels?
-Cynthia-
Dat schrijft LĂKKER
Oprecht een nieuwe passie: schrijven met een vulpen
Wat heerlijk dat jullie gewoon met een vulpen kunnen schrijven. Beseffen jullie je privilege wel, dat is niet weggelegd voor linkshandigen.
Trouwens @Cadeaupapier ben jij niet ook links?
Nee met een ganzenveer en oostindische inkt!
Er is dus wel een gigantische community van mensen die van vulpennen houden. Ligt een beetje in het verlengde van het bullet journal-verhaal. Er zijn ook hele beurzen rondom pennen in Amerika. Het is dus wel echt een ding.
Persoonlijk heb ik echt een grote passie voor bic-pennen.
Maar Cynthia is influencer en moet wel even laten weten wat deze vulpen teweegbrengt. Ze is er dól op, gèk van, geniet intèns van haar vulpen en heeft toch echt weer een passie gevonden hoor. HÊmels! Normale stervelingen hebben misschien een lievelingspen en daarmee houdt het wel op.