Kan Cynthia hier ook ooit wel iets goed doen?
Ik heb Cynthia weer ontvolgt op Instagram. Ze plaatst echt ontzettend veel stories en is naar mijn mening behoorlijk lang van stof. Niet zoân zin inâŠ
Nou, is dit niet een beetje wat (beauty)bloggers doen? Jij hebt toch misschien ook een favoriete douchegel, maar daar ben je normaal ook niet zo lang van stof over. Maar bloggers schrijven nou eenmaal (vaak lyrisch, en overdreven) over een artikel waar mensen weinig mee kunnen hebben.
Ik vind het wel leuk en grappig dat Cynthia eens over wat anders schrijft. Als het je niet interesseert dan klik je het artikel toch niet aan?
Wat een teleurstelling zeg, dat artikel van Cynthia. Ik dacht yes â10 beste vulpennen op de marktâ, is het gewoon een heel artikel over één vulpen⊠En dat na tig keer de Chilly ad te hebben weggeklikt. Zo jammer weer.
Ik heb gewoon haar stories gedempt. Vind t wel leuk om af en toe een foto te zien, maar die stories zijn echt too much.
Oh ik ben echt een instagram noob, even kijken hoe je dat doet. Vind inderdaad haar gewone posts nog wel leuk
Op haar storie blijven staan met je vinger en dan krijg je de optie om het verhaal te dempen.
Ik moet gewoon een beetje lachen om het woordgebruik, schrijven met een vulpen hemels noemen. Ik vind het vermakelijk dus lees haar posts wel. Hoef het niet per se niet meer te lezen omdat ik er iets van vind, toch? Overigens zou ik een balpennen review wel interessant vinden.
Ik denk eigenlijk ook niet dat als het wel zo zou zijn ze eerlijk antwoord zou geven⊠âJa! Dit doen we gezellig iedere derde zaterdag van de maand met Pieter en Katrien uit Schubbekutteveen!â
Ze zijn wel ooit op van die feesten geweest die bekend staan om partner ruil etc. Wat was dat toen b*tch of zo en nog een andere. Wil alsnog niet zeggen dat ze daar iets doen natuurlijk! Maar daar komen ook wel die âroddelsâ vandaan denk ik.
Ik vind zoveel waarde hechten aan een mooie /goeie pen en schrijven / bulletjournaling etc in het algemeen echt iets voor mensen die tijd teveel hebben. Mensen met een heel gestructureerd leven, dat je je plezier moet halen uit iets iets opschrijven met een speciale vulpen, op zijn allermooiste
Aint nobody got time (en zin) for that. Ik krabbel vaak iets snel ff neer, bijna onleesbaar met de meest stoffige afgekauwde pen van 10 jaar oud. En doorâŠ:.
Ja ik wacht er ook op haha
Cynthia deed in haar stories eerst heel geheimzinnig over het onderwerp van haar nieuwe boek, maar kon het blijkbaar toch niet laten om te verklappen dat het over wandelen gaat. Kan niet zeggen dat ik verrast ben, maar ben wel benieuwd hoe ze hier een heel boek mee gaat vullen, en wie dit boek dan gaan kopenđ€
Kreeg ze een pen opgestuurd, ofzo?
Overigens rolde ik weer even flink met mijn ogen n.a.v. haar Kees-post: Dat snoetje! Ik ben zĂł verliefd. Post hieronder een blauwe druppel als je ook smelt van dat lieve snoetje.
Een boek over wandelen?! Meen je dat nou?
Hahaha echt he.
Vind deze planner wel mooi, misschien ga ik dit jaar toch eens overstag. Even over nadenken nog haha
Jawel, haha. Ze heeft t niet officieel bevestigd, maar er staat nog een story op waar mensen de zin âik denk dat jijâŠâ moeten invullen en iemand zei: een boek over wandelen gaat schrijven en deze comment niet gaat delen. En toen antwoordde Cynthia met: dat dacht jij maar En een andere story die al weg is (want meer dan 24 u geleden) had ze allemaal replies samengevoegd waarin mensen gokten dat ze een boek over wandelen ging schrijven, en daar deed ze ook heel âgeheimzinnigâ, maar eigenlijk bevestigde ze t al, denk dat ze te excited is om t nog voor zich te houden, haha
Wadlopen?