Beutyblogtopic XL #5

afbeelding

76 likes

Oh nee, sorry. Ik ben serieus! Ik heb alle beautybloggers heel lang niet gevolgd, echt jaren niet. Ben nu laatst opnieuw begonnen en dit viel me op.

2 likes

Was net opzoek naar hetzelfde plaatje. :joy:

2 likes

https://beutyblogtopic.tumblr.com/faq

3 likes

oh thanks. Ik ga me inlezen en geen domme vragen meer stellen :stuck_out_tongue:

Ah oké! Ze hebben ruzie (gehad of nog steeds), maar het is misschien wel het grootste mysterie op aarde/het beutyblogtopic waarom. Degene die het achterhaalt verdient wat mij betreft een Nobelprijs en levenslang gratis ijsjes.

15 likes

Iemand op egf wist het toch en had het toen verteld.

1 like

:weary: heb ik dat gemist? Of ging dat over hun party’s?

1 like

Ja ging daarover. Volgens mij is het ook allemaal niet zo boeiend. Sowieso zijn het natuurlijke hele verschillende types.

1 like

Die datum is omdat dat de maandag is in de week dat september begint, en september vind ik weer wel een logisch begin, maar je kan moeilijk die agenda halverwege de week laten beginnen haha.

2 likes

ligt niet aan jou

6 likes

Nummer 1 aroma in elk verzorgingstehuis (op alle lichaamssappen na)

2 likes

:nauseated_face:

8 likes

Ik heb dit met zo’n mannengeurtje. Ik weet niet hoe die heet maar als ik die ruik denk ik instantly “oude meneer”. Het is ook zo’n zware lucht, op mn stage kwam er weleens een man overleggen die het droeg en de hele afdeling rook er dan serieus nog twee dagen naar.

oh shit it was 99 cents

17 likes

Mijn oma droeg tot het einde No 5. Ook een oude vrouwengeur imho, maar dan toch net wat classier.

1 like

Debbie Beautyscene heeft na 10 jaar beautybloggen en vloggen nog steeds het blenden nog niet onder de knie.

1 like

Reactie op haar insta in 3.2.1.

10 likes

Mensen, het is zo ver. Cynthia is een wijnblog gestart. :zipper_mouth_face:

3 likes

Dat was haar aparte wijninsta. Nu is er ook echt een website…ben benieuwd of dat veel bezoekers trekt.