Beutyblogtopic XL #5

Kiwi met schil? De schil is toch helemaal niet eetbaar?!

1 like

Ja zag het net op insta… snap niet zo goed wat hier nou weer mee wilt bereiken… ze weet heeeel goed dat ze hier een hele discussie door gaat creëren snap alleen niet why.

Edit: voor de aandacht obvi.

3 likes

Om je keel te schuren? Snap ook niet waarom je de harige kiwischil zou willen eten.

2 likes

Pure luiheid.

Tenminste. Dat is het bij mij. Al doe ik het minder graag bij een groene dan een gele kiwi met minder haren.

2 likes

Alles voor aandacht!

Maar geniet je dan nog wel van je kiwi of heb je dan zoveel trek dat het niet uitmaakt?

Is prima eetbaar! Zelfs gezond

1 like

Denk dat heel veel mensen uberhaupt hier niet tegenkunnen ivm jeuk op de tong door die haartjes (ik)

2 likes

Ik denk dat ik het niet eens weg zou krijgen

1 like

Ik proef serieus geen smaak van de schil? :sweat_smile: misschien zijn mijn smaak papillen wel verpest.

2 likes

Ik vind Mascha zo mooi hier! Altijd wel overigens

32 likes

Ja met kiwi gold kan ik het me wel voorstellen dat de schil goed te eten is maar zo’n groene lijkt me niet prettig om in z’n geheel op te eten :sweat_smile:

Ja heel mooi! Alleen haat aan die eeuwige joggingbroeken

4 likes

En Mascha vanaf nu.

1 like

ik kijk mascha’s vlogs al drie jaar niet meer, allang afgehaakt! maar je zou het niet denken dat ze zo weinig views heeft, hier gaat het bijv bijna alleen over mascha dus dat zijn al heel veel kijkers en volgens mij zijn haar vlogs toch wel haar nummer 1 inkomen, dacht ik
of is dat inmiddels anders?

ik weet niet, ik vind haar niet meer interessant. vroeger wel echt, mijn nummer 1 favo vlogger haha

2 likes

Volgens mij moeten de meeste youtubers het van gesponsorde video’s hebben of instagram post en niet zozeer van de inkomsten van youtube zelf.

Ik kijk het vooral omdat ik ‘s ochtends tijdens het opmaken graag wat kijk dat niet zwaar is (ik vind het nieuws best zwaar) en zij is wel een van de enigen die iedere ochtend consequent upload.
Ik denk dat dat juist haar kracht is eigenlijk, ook al is het niet allemaal even boeiend en zou je met een weekvlog enkel de leuke dingen kunnen laten zien.

12 likes

Ik kijk haar vlogs alleen maar tijdens het poepen, is ideaal want er is iedere dag een nieuwe video en ze zijn maar een paar minuten lang dus kan hem meteen afkijken

36 likes

Als ik aan kiwi schil denk dan denk ik dat het veel te taai is om op te kauwen? Heb het nog nooit geprobeerd maar zo voelt het wel altijd. Dat bijt toch niet lekker weg?

Ik had altijd maandag, woensdag en vrijdag boncolor en dinsdag/donderdag veracamilla

Maar inmiddels volg ik zoveel mensen maar die uploaden dan 's nachts dus heb ik altijd verse video’s tijdens het ontbijt.

2 likes