Beutyblogtopic XL #5

Bananenschil zit blijkbaar ook veel gezonde dingen in. Weet alleen niet hoe je dat gaat eten.

2 likes

Lekker al die draadjes in je bakkes

2 likes

Ik zag toevallig een recept hiervan voorbij komen in een veganistische facebook groep. Volgens de mensen die een poging hebben gewaagd was het erg lekker hahaha

Iemand had dit op twitter gedeeld, komt uit Mascha haar boek. Grappig om te lezen hoe veranderd dit is tov toen ze het boek schreef/uitbracht.

19 likes

Ja dit doe ik ook, kijk niet echt aandachtig maar meer als achtergrondgeluid. Ik doe dit al zo lang, zit gewoon helemaal in mijn systeem. Vind de vlogs helemaal niet per se boeiend maar wel chill wakker worden.

1 like

Mooie nagels heb je! En mooie nagellak. Zelf gedaan?
En wat mascha zegt: idd grappig dat dat zo kan veranderen in een korte tijd. Hopelijk blijft het marketingboek wel langer actueel dan dit

Is (influencer)marketing niet sowieso heel veranderlijk? Natuurlijk zijn er marketingboeken die na deccenia nog even relevant zijn, maar die gaan meer in op basisprincipes (bijv. richting psychologie). Ik denk dat dit boek van Massa binnen enkele jaren totaal verouderd is, mede omdat de markt (met influencers) ook in rap tempo verandert.

1 like

Dit is niet mijn foto, ik kwam deze foto tegen op twitter!

Meh, een kiwischil doet me echt denken aan een stoppelige balzak qua textuur, no way dat ik dat op eet.

52 likes

Hahahahahaha canโ€™t unsee nu :joy::joy::joy:

4 likes

Haha tmi maar mijn vriend maakt die grap echt altijd over die van hem hahah

5 likes

Mijn vriend was een keer voor de lol met zijn penis aan het spelen, zegt ie opeens: joh moet je eens kijken, het is net een stoofpeertje! :joy:

28 likes

Hahahahaha

1 like

https://www.instagram.com/p/Bz78hrDo_-e/?igshid=amzccyzj584p

https://www.instagram.com/p/Bz78hrDo_-e/?igshid=amzccyzj584p

Huh de stand van haar benen ziet er zo gek uit. Of is ze net als Mascha hypermobiel (1x per jaar)?

Komt gewoon omdat ze een draaiende beweging maakt denk ik?

Ik kwam door jou deze foto tegen en nu wil ik die bikinitop, waar zou je zoiets vergelijkbaars kunnen vinden?

2 likes

Zag Debbie net op Insta. What happened to her lips?

2 likes

Dat vroeg ik me ook af. Misschien een filter?

1 like

Als je bij shein zoekt op gehaakte bikini kom je er verschillende tegen.

1 like

@Dazed kan dit vast maken :smiley:

4 likes