Hahahahaha
https://www.instagram.com/p/Bz78hrDo_-e/?igshid=amzccyzj584p
Huh de stand van haar benen ziet er zo gek uit. Of is ze net als Mascha hypermobiel (1x per jaar)?Komt gewoon omdat ze een draaiende beweging maakt denk ik?
Ik kwam door jou deze foto tegen en nu wil ik die bikinitop, waar zou je zoiets vergelijkbaars kunnen vinden?
Zag Debbie net op Insta. What happened to her lips?
Dat vroeg ik me ook af. Misschien een filter?
Als je bij shein zoekt op gehaakte bikini kom je er verschillende tegen.
de lipgloss helpt ook niet echt
De kwaliteit is inderdaad niet zo superieur dat het te prijs vrijwaart maar kwaliteit is niet de enige reden om voor designer te kiezen. Natuurlijk is de naam en de marketing deel van het prijskaartje maar denk ook aan de duurdere design keuzes (eigen ritsen bijvoorbeeld) en dingen zoals de afwerking aan de binnenkant.
Beetje laat maar ik wou het er toch effe ingooien.
Dat zou ik inderdaad wel kunnen! Is vrij simpel, vooral een kwestie van het juiste garen kiezen zodat je er daadwerkelijk mee kan zwemmen. @Twijfelaar mocht je iets op internet kopen, even opletten dat je er daadwerkelijk mee kan zwemmen, soms zijn ze als normale tops bedoeld!
Hahah ik kan ook heel makkelijk zo staan met mโn voeten en soms reageren mensen dan heel geschokt. Voor mij doet dat geen pijn/voelt het niet raar. Ik schijn dus wel hypermobiel te zijn dus misschien heeft het daar echt mee te maken
Thanks voor de tip! Zwemmen in bikini is niet aan mij besteed dus ik zou hem eerder als top dragen
Oh dan komt het vast goed! Mocht het je leuk lijken mag je me pbโen maar voel je vooral nergens toe verplicht!
Ligt het aan mij of lijkt het alsof Debbie haar lippen heeft gedaan?
Edit: oops, ik zie dat het hierboven ook al was genoemd
Yep dat kan ik
Hmm lijkt wel zo ja!?
Oei, ze lijkt ineens 10 jaar ouder.
Ik had trouwens dankzij dit forum gister voor het eerst lipfillers in het echt gespot bij iemand. Ik wist precies waar ik op moest letten hahaha
Ik ben dus soms bang dat mensen denken dat ik lipfillers heb omdat ik in mijn bovenlip rechts een littekentje heb precies waar ze die naald zouden stoppen, haha. Vroeger werd ik altijd gepest met mn grote lippen dus het is een complex denk ik .
Ik ken geen enkele Amsterdammer die met de auto naar de Albert Cuypmarkt gaat, Mascha en Gregor blijven mij verbazen