Na het zien van Debbie’s insta m, moest ik gelijk hier even kijken of ik nou gek werd of dat het jullie ook opgevallen was. Jeetje ze lijkt echt een paar jaar ouder, ik vind het zonde.
De navigatie in de auto van mijn vader heette bep brul
Ja want ze zijn de enige bn’ers in Amsterdam…
De parkeerkosten zullen wel aftrekbaar zijn.
Haha ik know!
Wow ik dacht even dat dit een foto van Claire Lucia was maar dan bewerkt met die face app waarmee je kan zien hoe je er uit ziet als je ouder bent.
Debbie post net op instagram dat ze gisteren inderdaad lipfillers heeft laten doen.
Haar lippen matchen haar boobs.
Cynthia heeft “HET” middel tegen schurende dijen ontdekt.
( maar is het niet een deo?)
Nee, is geen deo. Maar ik vond het niet denderend werken. Geef mij maar gewoon een broekje.
Haha een paar van jullie was het al gevallen. Ja je kon er niet echt om nee??
Precies dit! Ik heb het vorige keer naar aanleiding van haar review gekocht, maar voor mij werkt het niet super goed. Ik heb nu bandalettes en dat is voor mij tot nu toe de fijnste oplossing.
Ik keek naar de ingredienten en ik dacht dat lijkt me meer een deo.
Lange sloggi onderbroeken van de bol.com zijn ook fantastisch.
Katoen en niet te lang dus ze piepen ook niet onder je jurkje uit.
Niet allemaal rondvertellen he?
Is een ad en ik geloof er nada van, bij mij werkt het echt niet beter dan een ouderwetse deoroller (en is 5x zo duur) en Cynthia heeft het jaren geleden ook even gebruikt (toen ze het product kreeg) waarna het toch best een paar jaar verdwenen is en nu is het ineens weer dé oplossing.
Oh ja gratis en dus fijn.
Ik snap het.
Las op een ander mommyblog dat odorex 0 spray hetzelfde werkt als smoovall en laat kruidvat ze nou net verkopen in de aanbieding
Nee, betaald krijgen om te zeggen dat je het fijn vindt dus fijn.
Al geloof ik dat ze het in dit geval ook wel echt een goed product vindt hoor.
Het valt me wel op dat ze het heeft over haar “blogs” over schurende bovenbenen en dat die “blogs” zo goed gelezen werden en populair waren. Ze heeft toen een reeks aangekondigd maar toch echt alleen deel 1 gepubliceerd. Dat vond ik toen nog vreemd, want ik vond het een goed en slim artikel en ze heeft er verder nooit meer iets mee gedaan, ondanks dat ze die plannen wel zei te hebben.
Vanavond komt eindelijkkkkkk Nikkie haar Nederlandse video!