Beutyblogtopic XL #5

Daar is hij dan, de nederlandse video van Nikkie

https://youtu.be/jL0qadiKDlQ

7 likes

Ik moet nog even mijn verbazing uiten hoor. Ik had dus Cynthia via insta een berichtje gestuurd over dt-fout op haar nieuwe blog. (Oke is iets waar ik me echt aan erger bij haar) Verder vind ik het af en toe best leuk om op haar blog te kijken. Nu kom ik er dus vd week achter dat ik geen nieuwe artikelen meer op haar site kan zien. Als ik in incognito modus ga wel. Vervolgens plaats ik een reactie op haar blog over hoe dat kan, is die reactie binnen half uur verwijderd.

Mijn berichtje op insta was vrij normaal, alleen dat ik weer een dt fout zag en of het niet een idee was dat ze haar teksten door iemand liet nalezen. Ik lees zelf ook altijd over Mn eigen fouten heen. Verder niet onaardig of wat dan ook.

Vind het best apart dat iemand, die cursus voor 2000 euro of hoeveel was het, verkoopt aan ondernemers op zo’n manier met haar lezers/klanten en opbouwende kritiek omgaat.

Naja kans is aanwezig dat ze hier meeleest en me nu overal gaat blokkeren, maar begrijp t gewoon oprecht niet🙄

114 likes

seriously, daarvoor ben je geblokkeerd???

5 likes

Naaaah wat idioot van haar!!

3 likes

Daar lijkt het in elk geval op… maar ze reageert dus ook niet als ik vraag hoe het kan, maar verwijdert Mn reactie gewoon😂

Dit is gewoon raar joh. Ik heb haar wel vaker in Nederlands horen praten met bijvoorbeeld de big escape, maar dat is echt anders dan in deze setting met een tutorial. Mijn hoofd maakt steeds kleine errors omdat ik steeds Engels verwacht :joy:

2 likes

Verwijdert :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Zie ik lees over Mn eigen fouten heen😋 maar nu moet ik jou ook blokkeren dat begrijp je…

33 likes

het lijkt me zo raar om een video in je moedertaal te doen en dat het dan zo vreemd voelt

1 like

Is goed. Laat jij je posts dan voortaan door iemand nalezen?

Haha zal je net zien hè. Humorrrrr :joy:

1 like

Huh, ik heb haar ook verbeterd maar ik ben niet geblokkeerd! Kreeg zelfs een hartje. Dussss ja. Ze doet het dan in ieder geval niet bij iedereen :stuck_out_tongue:

ik ben niet Cynthia

4 likes

ik ga even wat oogschaduw op mn oog stampen :rofl:

3 likes

Haha! Ze praat zo lekker rustig en niet te hard als ze Nederlands spreekt :slight_smile:

2 likes

Weet niet of het al vermeld is maar het huis van de foefs is eindelijk verkocht. #doeisoberleven

4 likes

Dat je geen nieuwe artikelen kan zien heeft daar niets mee te maken denk ik, ik had het nl ook de afgelopen dagen en iemand in de comments ook. Als je de pagina ververst komt het wel.
Volgens mij werkt blokkeren ook niet zo, dan kun je gewoon de site niet meer bereiken?
Maar wel vaag van die verwijderde reactie.

1 like

Het leek me al zo gek dat ze t zo kon doen. Verversen werkt alleen niet bij mij. Misschien moet ik Mn cookies ofzo verwijderen. Maar snap niet dat ze Mn comment weghaalt…dan ga ik dus zulke aannames doen😂

Wat ik me altijd afvraag, doet Nikkie haar haren zelf stylen voor haar video’s? Het zit altijd zo mooi in model!

Maar colgens mij heeft ze ook vaker een pruik/haarstuk op/in toch?

Wow bizar. Iemand helemaal van je website blokken?? Dat vind ik best wel heel heftig.

1 like

Nikkie heeft geloof ik bij b-academie ook de haar opleiding gedaan. Ik geloof dat ze zelf daar ook heel goed in is.

Vera heeft mij ook geblokkeerd op insta. Vind het zo jammer! Er was iemand die gewoon netjes reageerde op een foto van haar dat als je wilt uitdragen dat een vol lichaam ook normaal en mooi (wat ook zo is) is ze gewoon lekker een foto van zichzelf kan plaatsen zonder daarbij steeds te benoemen dát ze vol is. Die comment heb ik toen geliked en bam, geblokkeerd.

8 likes