Haha is dit serieus? Wtf
Ik kan juist niet wegkijken van de onnatuurlijke lichte gezichtskleur in vergelijking met haar lichaam. Gevalletje verkeerde foundation of lichtinval?
Weet je wat ât is? Ik ben all pro-youdoyou goedzo mijt, wat boeit mij ât wat ze doet⊠maar ik ben dan altijd ân beetje bang dat dit soort heftige dingen ook van mij verwacht worden als ik ouder word en daar heb in eigenlijk niet zoveel zin in. We leven al in zoân maakbare maatschappij.
Blonde Morticia Addams
Oh my god inderdaad. Echt zo een lange duckface opeens? Ze is er niet beter op geworden met al die ingrijpen hoorâŠ
Debbie heeft er een tijdje stralend uitgezien maar dit is toch weer 10 stappen achteruit hoor. Heel jammer dat veel vrouwen naar datzelfde 'ideaalâbeeld streven want ik vind het verschrikkelijk onnatuurlijk en lelijk ogen.
Het viel me al op in haar story toen ze net die fillers had laten doen, maar ze praat wel duidelijk een stukje moeilijker. Het leek toen ook heel erg alsof haar bovenlip aan één kant veel dikker was ofzo.
Nou en zoân soort comment is dus de strekking die ik een like gaf. Ben hef dus met je eens!
Hebben ook genoeg geld gekost dus denk niet dat ze het erg zal vinden.
Ik vind haar make-uplook bijna altijd een soort âschmutzigâ. Die wenkbrauwen zo warrig en de oogmake-up zo vlekkerig. Alsof ze ermee is gaan slapen en de ochtend erna weer heeft bijgewerkt met een verse laag. Of ligt dit aan mij?
Wilde ik ook al zeggen ja. Geen idee hoe dat komt maar vind haar gezicht inderdaad altijd heel smoezeligâŠ
Een gebakje DAT matcht bij je shirt.
Ik hou wel van lipfillers maar welke arts heeft dit gedaan?? Die onderlip zo huge
Wat is dat voor highlight die tussen haar borsten uit lijkt te komen? Lijkt wel een fonteintje.
Gelukkig dan dat ze zelf degene is die er blij mee moet zijn en niet jijđ€Ș
Vind wel dat er hier altijd zo met twee maten gemeten wordt.
Stel ik zou zeggen, omg ik hoef Vera niet te zien in een badpak want ik vind vollere mensen niet mooi en wit cellulitis vel hoeft niet op Instagram dan word ik hier verbannen.
Maar ik mag wel zeggen dat Debbie nep is, smutzig is, lelijk door alle ingrepen. Dan krijg ik zelfs nog bijval ook.
Ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen maar het is wel iets wat me heel erg opvalt
Nou inderdaad, ik vind de bovenstaande reacties op Debbie echt te ver gaan.
Ik vind Debbie prachtig, maar die facetune hoeft echt niet. Niemand.