Beutyblogtopic XL #5

Hahaha ik hoop het, het staat af te koelen haha!

1 like

Ik denk wel dat het vroeger vroeger geen spon was hoor. Die 88 paletten bijvoorbeeld, volgens mij bestond spon toen nog niet eens en iedereen kocht ze.

2 likes

88 palette ligt nog steeds in mijn lade te verstoffen. Kan geen afscheid nemen van deze historie. Was één van de allereerste dingen die ik online heb besteld en het eerste wat ik kocht door een beautyblogger.

27 likes

Haha herkenbaar! Vorig jaar heb ik alles weggegooid toen ik ging verhuizen, heb ook echt lang getwijfeld om m’n 88 palette, nyx losse oogschaduwpoeder en een nyx one night in morocco palette weg te doen. Dat nyx palette was echt m’n favo, besteld bij coastalscents door Mascha.

2 likes

Tickled pink oid toch?

2 likes

Die roze creme! Maakten ze die nog maarđŸ˜©

afbeelding
Ooh ja deze!! Daar had je ook een stick van toch

15 likes

Same! Haha

En Steam Cream, dat was ook zoiets

3 likes

Die had ik!! Liep zo vaak rond als een grauw spook haha, en maar roepen dat dat zo hoorde.

7 likes

Een gebakje is een donut zonder gat jongens!!

45 likes

ELF make-up, waar letterlijk elke youtuber ooit door werd gesponsord (including ik met ongeveer 1000 abonnees toen, hahaha)

31 likes

Ik smeerde hier m’n hele gezicht mee in :flushed:

1 like

ja!! en haar forum (toch?)

Van tickled pink sensations had ik geurtjes (die ik eigenlijk veel te olie achtig vond)
Bij the secret garden van Serena heb ik ook wel eens wat gekocht. Het 88 palette en kwasten van Coastal Scents waren mijn eerste make up kwasten.
En door Mascha ging ik ook naar de Afro winkel in Den Haag voor een krultang en het mint julep masker. Wat een tijden waren dat!

5 likes

Deze gebruik ik ook nog steeds. Kwam ooit in een filmpje van Mascha voor en toen besloot ik dat dit mijn eerste oogschaduwpalette moest worden (was 14/15 jaar). Ding is hartstikke over datum, maar ik gebruik hem nog :flushed:

38 likes

Nou ik vond het vooral irritant dat ze deed alsof een filmpje luisteren zonder te kijken het zelfde is als een podcast. Dat Monica & co dat er nu van hebben gemaakt betekent niet dat dat zo is. Een goede podcast is wel wat meer dan enkel het geluid van een filmpje zonder beelden. (Meer gericht op alleen luisteren, zoals een radioshow.)

9 likes

Nou inderdaad zeg. Same shit different labels my ass Mascha. Vind het wel erg typerend hoe weinig oog ze heeft voor de details die zo een groot verschil maken.

2 likes

helemaal mee eens, ik vond het een soort belediging naar podcasts. of nouja, waarschijnlijk is dat de manier waarop zij naar podcasts luistert of de manier waarop zij naar andermans video’s kijkt ofzo? vond het echt werkelijk nergens op slaan wat ze zei

2 likes

Oh Mascha had ook van die haar mayonaise van de toko, wat een vette zooi was dat zeg. Mijn haar bleef dagen vet.

2 likes