Het viel me al op in haar story toen ze net die fillers had laten doen, maar ze praat wel duidelijk een stukje moeilijker. Het leek toen ook heel erg alsof haar bovenlip aan één kant veel dikker was ofzo.
Nou en zo’n soort comment is dus de strekking die ik een like gaf. Ben hef dus met je eens!
Hebben ook genoeg geld gekost dus denk niet dat ze het erg zal vinden.
Ik vind haar make-uplook bijna altijd een soort ‘schmutzig’. Die wenkbrauwen zo warrig en de oogmake-up zo vlekkerig. Alsof ze ermee is gaan slapen en de ochtend erna weer heeft bijgewerkt met een verse laag. Of ligt dit aan mij?
Wilde ik ook al zeggen ja. Geen idee hoe dat komt maar vind haar gezicht inderdaad altijd heel smoezelig…
Een gebakje DAT matcht bij je shirt.
Ja, een beetje zoals Britney Spears.
Ik hou wel van lipfillers maar welke arts heeft dit gedaan?? Die onderlip zo huge
Wat is dat voor highlight die tussen haar borsten uit lijkt te komen? Lijkt wel een fonteintje.
Gelukkig dan dat ze zelf degene is die er blij mee moet zijn en niet jij🤪
Vind wel dat er hier altijd zo met twee maten gemeten wordt.
Stel ik zou zeggen, omg ik hoef Vera niet te zien in een badpak want ik vind vollere mensen niet mooi en wit cellulitis vel hoeft niet op Instagram dan word ik hier verbannen.
Maar ik mag wel zeggen dat Debbie nep is, smutzig is, lelijk door alle ingrepen. Dan krijg ik zelfs nog bijval ook.
Ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen maar het is wel iets wat me heel erg opvalt
Nou inderdaad, ik vind de bovenstaande reacties op Debbie echt te ver gaan.
Ik vind Debbie prachtig, maar die facetune hoeft echt niet. Niemand.
Die lippen hoeven ook nog niet het eindresultaat te zijn toch. Zwelling kan wel twee weken aanhouden en kan ook aan de ene kant meer zwellen dan aan de andere, of onder meer dan boven. Of is het al een tijd geleden?
Denk het ook.
Debbie heeft voor al deze ingrepen gekozen dus vinden mensen dat ze er iets over kunnen zeggen.
Vera is heel naturel en dat maakt het ook kwetsbaarder denk ik.
Maar ook eens dat de opmerkingen wel erg ver gaan.
Ho! Ik zei wat over Debbies make-up, dat zegt verder weinig over haarzelf. Dat ik Debbies make-up niet mooi vind op die foto mag toch wel worden gezegd?
Ik ook! En elke keer stopte ik de video om te kunnen kijken hoe ze de oogschaduw opbracht.
Er wordt inderdaad best wel hard geoordeeld over Debbie, maar het verschil vind ik wel dat het commentaar komt op dingen waar ze overduidelijk zelf voor gekozen heeft (lipfillers, nepborsten etc).
Is het aardig om hier kritiek op te hebben? Nee. Maar in mijn ogen is dit wel minder hard dan commentaar op bijv. cellulite, wat iemand misschien wel geaccepteerd heeft bij zichzelf maar niet voor gekozen heeft.
Misschien dat het ook komt omdat Debbie zelf ook erg hard in commentaar naar anderen op haar social media, zoals over witte leggings of verzorgde benen etc.