Het blog tip-topic

Is hier animo voor of is het bloggen mors- en morsdood?

Edit na de opmerking van tuula:

Omdat blogspamtopics alleen populair zijn om je link in te droppen, kunnen we van dit topic een algemeen blog tip-topic maken? Dus met links naar leuke artikels (al dan niet van jezelf) zonder beutydrama?

Wat denken jullie?
Zullen we ook een lijst maken met blogs van forummers?

2 likes

Ik had toestemming van @Lula!!! Haha nee je hebt een goed punt hoor, ik wil het topic best aanpassen naar een algemeen blog tip topic (tipic?), lijkt me leuk!

2 likes

Jaa zo’n tip topic lijkt me leuk! Ik vind blogs nog steeds wel leuk om te lezen, maar ik zie tegenwoordig door het bos de bomen niet meer en weet niet goed meer waar te beginnen haha. Dit maakt dat wat makkelijker!

1 like

Tip top(ic)! Haha vind ik leuk

Ik merk ook wel dat ik minder actief blog dan vroeger. Ik wil veel meer DIY’s maken, maar ben daarmee bezig voor mijn ‘secret project’ (ik haat het als anderen dat doen, maar mag nog niks vertellen). Vandaar dat mijn blog er wat bij inschiet.

Hoe werken jullie aan de GDPR?

1 like

Haha nee helemaal nog niet :wink: Ben wel aan iets aan het werken, maar heb ook afgesproken met wat mede belgenbloggers om eens samen te zitten en tegelijk een docje op te stellen. Dus daar wacht ik een beetje op (is pas begin juni)

Haha ja klopt, maar ik denk niet dat ze meteen kleinere bloggers gaan beboeten of controleren, dus ik waag het er op. Ik spiek sowieso even! :wink:

1 like

Haha thaaaanks!

Ik ben momenteel een beetje uitgekeken op mijn Bloglovin’ lijst. Zijn er nog ‘must follow’ blogs die jullie zouden aanraden? Mag over vanalles gaan!

Ja toch?

Van mij wel hoor! We hebben tenslotte jullie signatures afgepakt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb al mijn zomeroutfits even op een rijtje gezet. Heel logisch ook, aangezien het regent en koud is :joy:

2 likes

Ik kreeg wat goodies van The Body Shop dus heb ik er een artikeltje over geschreven:

2 likes

Blij dat ik niet de enige ben die liever blogs leest dan youtubevideo’s kijkt! Ook leuk om Blackbirds & Blossom hier voorbij te zien komen, ik ken Eva :slight_smile: ! Ben zo blij voor haar dat ze nu een baan heeft die ze zo leuk vindt (https://blackbirdsandblossom.com/van-kantoor-naar-keuken/)

Mogen Engelstalige blogs ook? If so: meganellaby.com is een fave van me, houd van haar stijl, huis en honden!

Verder heb ik vooral inspiratie nodig, dus hopelijk komen hier nog veel meer tips te staan!

1 like

Oh, wat fijn dat je het zegt! Lees alles 20x na voor ik het publiceer, maar soms ken ik m’n verhaal zo goed dat ik eroverheen lees :pensive:

Heb wat dingen verbeterd. Mocht je nog eens fouten opmerken, laat het me gerust weten via dm hier/reactie website/mail/whatever als je daar zin in hebt, dat vind ik alleen maar fijn!

1 like

Omdat het merendeel van mijn lezers zich buiten NL bevindt.

1 like

Aah wat tof om te horen. Dankjewel!

1 like

Blijkbaar zijn ze op Viva strenger dan wij hier.

2 likes

Haha, ja, het was wachten tot die vraag zou komen. Maar nee, zat ook al jaren op het ‘vorige forum’, maar destijds anoniem. Toen ik me hier aanmeldde bedacht ik me dat het eigenlijk dom zou zijn om niet mijn blog te vermelden.

De gebruikersnaam kan ik niet veranderen, maar heb om verdere (terechte) achterdocht te voorkomen mijn gravatar veranderd naar een foto van mijn kat.

1 like

Gebruikersnamen veranderen wij gratis en voor niks!

1 like

Okidoki. Gaan we regelen. :slight_smile:

1 like

je mag prima forummen met die naam hoor. maar je hebt vast nog wel meer gespreksonderwerpen :yum:

2 likes