Fashjun 
Ja, precies! Het is niet alleen die ene tweet maar gewoon haar hele houding eromheen verder
@EleanorRigby
Ik ben doorgaans echt geen fan van âyou canât sit with usâ praktijken (zoals bijvoorbeeld die persoon die tegen Mascha had gezegd dat ze drum n bass feestjes zou verpesten door er heen te gaan, zo flauw). Maar ik denk dat Pride wel een van de weinige uitzonderingen is waar je dat gewoon wel kan en moet doen.
Soms hoor je ze gedurende het jaar helaas ook nog. Dan noemen ze een vrouw die ze aantrekkelijk vinden een âgirlcrushâ, terwijl ze op de pride nog verkondigd hadden dat ze bi waren 
Gisteravond heb ik dit topic zitten bijlezen en toen heb ik vannacht gedroomd dat ik op de pride was op een boot met drag queens. Heeft dus flink doorgewerkt in mijn slaap 
Hahah ik heb ook over Pride gedroomd. Zo veel regenbogen 

Hahaha mooi! 
Ik ook!! Volgens mij waren de grachten roze. Het was een gezellige droom.
En, was het de leukste boot?
Hahaha uiteraard want daar draait het om bij de pride!
Jij ook al! Wow, ben benieuwd wie nog meer!
Haha ik vind dit leuk omdat de vlog heet âhier begint mijn migraine altijdâ
Vond het goed hoe duidelijk Mascha aangeeft dat iets gesponsord is (vlog vandaag), in beeld en uitgesproken.
Nu was het sowieso wel opgevallen want ze had haar speciale sponsorstem haha maar toch 
Gregor: âCall me! Jwzâ
sweet
Vergat net de aanhalingstekens en toen leek het alsof ie mij moest bellen. 
Weet iemand toevallig van welk merk die jurk is? Zo mooi!
Boohoo denk ik.
Kijk zo krekkor, zo!
Heeft iemand de nieuwe video van Jaclyn Hill gezien?
Duurt 20 minuten en ze praat veel, maar zegt weinig. Ze heeft al haar social media accounts verwijderd omdat ze gefaald heeft met haar lipsticks, ze zegt ook dat ze gefaald heeft, en ze zat de hele dag obsessief instagram te checken om te kijken wat mensen over haar zeiden dus heeft ze alles verwijderd. Ze is CEO van haar eigen merk, maar is bij weinig processen aanwezig geweest waardoor er dus zulke grote fouten gemaakt zijn, iedereen heeft een refund gehad maar ze gaat niet bij de pakken neerzitten en wil alsnog verder met haar merk, maar dan met een ander lab. Ze zegt 1000 keer love you Guys en hoe belangrijk haar volgers zijn.
En in de comments wordt ze echt compleeeeet afgemaakt. Haar carrière is over, sommige mensen wachten nog op hun refund, ze moet niet zo zielig doen, de enige reden waarom ze nog videoâs maakt is om een nieuw product te promoten of zielig te gaan janken.
Ben benieuwd hoe dit verder gaatâŚ
Apparel suggereert dat het over kleding gaat.