Beutyblogtopic XL #5

Heeft zij een appelfiguur??? Wist dat helemaal niet joh.

54 likes

Ik ben het met je eens hoor, dat er soms met twee maten gemeten wordt. Maar niemand zegt toch dat Debbie lelijk of schmutzig is? Volgens mij ging dat over haar oogschaduw. Ik vind vermelden dat je iemands oogschaduw niet mooi vind zitten niet zo heel schokkend. Zeker niet van hetzelfde niveau als iemand/iemands lichaam lelijk noemen. :slight_smile:

3 likes

Ja dat zegt ze nu.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik mijn ogen zou laten laseren maar daar ben ik toch van terug gekomen haha.
Ze heeft wel ooit eens gezegd dat ze niks aan haar neus wilde laten doen (terwijl ze zelfs aanbiedingen heeft gehad hiervoor van klinieken).

Misschien moet ze wachten met dit soort uitspraken tot ze een kind heeft.

Nooit handig om uitspraken te doen over iets wat nog jaren kan duren.

11 likes

Maar heb denk ik wel effe iets gemist. Wat heeft Debbie over witte mensen gezegd?

Ze had op vakantie stiekem een foto gemaakt van een gezin dat daar ook was en wat erg bleek was. Die foto had ze op twitter gezet met commentaar erbij.

3 likes

Whaaat?! Dat kan toch niet. Mag hopen dat ze dr zonnebril op heeft als ze mij tegenkomtšŸ˜‚.

10 likes

Oh joh ik verstond BBL en dacht dus dat ze het over een brazilian butt lift had

1 like

Nee het waren zo maar een paar woorden die ik in verschillende posts over haar zag. Die foto werd geplaatst en zag voornamelijk reacties met ā€˜omgā€™ en dan niet op een positieve manier.
Ik had er ook bijgezet dat ik niemand wilde aanvallen. Het was gewoon de hele sfeer rondom die foto en dat dat blijkbaar okƩ gevonden wordt.

Ik vind het zelf ook geen verschil of iemand iets ā€˜lelijksā€™ heeft wat natuurlijk is of wat door cosmetische ingrepen komt. Feit blijft dat er iemand wordt afgebrand op uiterlijk, en dat is volgens mij juist iets wat we niet meer moeten doen.

1 like

Helaas is Debbie juist degene die zich hieraan schuldig maakt, en dan ook nog eens met een veel groter bereik dan FF. Ik lig er in elk geval niet wakker van wanneer mensen hier negatieve dingen schrijven over Debbieā€™s make-up en andere lichaamsversieringen, terwijl zij zelf bijv. random mensen fotografeert en publiekelijk te kakken zet vanwege hun natuurlijke huidskleur.

Verder trouwens wel eens met die eerdere oorspronkelijke post waarin je het volgens mij over Vera had. Opmerkingen kunnen veel te ver gaan, alleen vind ik dat in het geval van Debbie niet het geval.

3 likes

En ook: niet elke zwangerschap resulteert in een flodderbuik en hangtietenā€¦ Ik cibd het een beetje jammer dat dat veeld nog steeds zo wordt uitgedragen maar dar hangt echt heel erg van vrouw tot vrouw en van zwangerschap tot zwangerschap afā€¦

6 likes

Ik vind Maschaā€™s vlogs zo gezellig als ze alleen thuis aka als Gregor er niet is. Echt lullig van me eigenlijk.

31 likes

geniet echt om de uitslag van deze poll

11 likes

Hij is tegenwoordig ook vaak met ontbloot bovenlijf in beeld.

afbeelding

11 likes

Ja, ik houd er niet van om ongevraagd geconfronteerd te worden met blote lijven.
Ook als ik op straat en jonge God tegenkom. Trek iets aan!!!

En ja hij is thuis, dus waarom boeit het?
Maar zij filmen alles. Dus dat is best openbaar.

Misschien ben ik een preutse heks

20 likes

Ja, Hier ging het pas terug toch ook over? Dat het bij mannen meer geaccepteert wordt dan bij vrouwen om met ontbloot bovenlijf te lopen. Had Linda de Munck (?) nou trouwens in de video van. Wil en tien haat borsten ontbloot of gewoon alleen voor de thumbnail?

Deze zin ontgaat me een beetje :relaxed:

Ja het schijnt normaal te zijn dat mannen ontbloot over straat mogen paraderen.
Gewoon in de stad ook.
Maar ja, ouwe zeur

Dat snap ik, en wat zij zegt gaat ook te ver. Alleen denk ik niet dat ā€˜weā€™ dan moeten denken dat omdat iemand zelf ongewenste opmerkingen maakt, het ook okĆ© is om dan maar zelf ook negatieve opmerkingen te maken. Iemand hierboven kon het beter verwoorden

3 likes

Ja, inderdaad. En je hoeft er ook niet per se iets aan te laten doen als je er gewoon okƩ mee bent. Dat weet je toch pas als je in die situatie zit.

4 likes

Beetje te snel getypt haha. Nou, dat foefion zā€™n tepels in videoā€™s showt op YouTube wordt ā€˜geaccepteerdā€™. Er zijn er genoeg die het niet fijn vinden om zomaar mannentepels te zien in het wild. Maar over vrouwentepels bestaat vaak nog veel meer controversie. Ik heb de video van wil en tien niet gezien maar ik vroeg me gewoon af of linda ook haar tepels in de video liet zien (net als krek) of alleen afgeschermd op de thumbnail. En zou die Vloggloss-video dan nog advertenties krijgen? Want dat lijkt me ook niet echt advertentie-vriendelijk toch?
Ps: mijn eigen mening is dat ik vind dat we ons niet hoeven te schamen dat we tepels hebben maar we hoeven er ook niet mee ā€˜te koopā€™ te lopen. En dat bedoel ik voor zowel vrouwen als mannen.