Beutyblogtopic XL #5

Ik vind het zo saai en kleurloos! Viel mij ook op dat ze nu op elke verdieping die manden heeft hangen, zo nietszeggend. Vond het kinderhoekje eerst wat leuker voor de kinderen, nu is het gewoon een kast met standaard desenio posters erboven, niet echt meer een gezellig kinderhoekje

Lekker zuur van mij

6 likes

Lekker achterhaald om er vanuit te gaan dat ze de naam van haar man aanneemt en niet gewoon Tutorials houdt.

46 likes

Ben je sarcastisch?

Ik vind dat er nul persoonlijkheid in dat huis zit. Iedereen zou er kunnen wonen want alles komt vers uit de woonwinkel en nergens zie je iets dat doet vermoeden dat hun gezin daar woont. Vind ik saai.

17 likes

Nooit.

2 likes

Zolang zij zich er thuis voelt, is het goed toch?

1 like

Ja, dat is waar! Maar ik vind de stijl van tegenwoordig wel mooi, met uitzondering van al die zwarte deuren. Afgrijselijk. Ze heeft wel een gele bank🤣

1 like

Die onderste twee foto’s moeten volgens mij omgedraaid worden haha. Als ze dat roze shirt aan heeft heeft ze het volgens mij zelf gedaan.

2 likes

Ik hoop dat het aan de instellingen van de camera ligt, maar ze zijn mega oranje? Veel te warm voor haar huid en haar.

4 likes

Ja ligt aan het shot, want op andere momenten is het niet oranje.

Ik vind haar wenkbrauwen op de foto met het roze shirtje mooier dan de onderste foto.

8 likes

Ik vind de middelste veel mooier! Die onderste vind ik in combinatie met die make up echt verschrikkelijk?

4 likes

Ooit een vid van en beauty youtuber gezien waar hij zij dat je niet persee de regel van lijn vanaf je neusvleugel omhoog hoeft te volgen. Dat je de illusie van een smallerre neus kon maken door de wenkbrauwen dichter bij elkaar te doen.

Ja, ik vind al die oranje ondertonen niet zo geslaagd.

3 likes

Wauw!
Nog altijd jaloers op hoe lang haar benen zijn.

7 likes

Het oranje is inderdaad niet geslaagd maar dat komt dus door het slechte licht in die salon. Het leek daar binnen minder rood dan het shot waar ze weer thuis zit na de behandeling. Gelukkig tekent ze het zelf met een betere kleur bij :slightly_smiling_face:

Ter illustratie de echte before:

Veel mooier hoe haar wenkbrauwen nu minder omhoog staan in een punt.

Ik zou ook wel mijn wenkbrauwen willen uitgroeien maar volgens mij gebeurt er gewoon helemaal niks? Ik hoef amper te epileren tegenwoordig. Hoe doen mensen dat? Ik zag Laura Brijde op haar stories ook met uitgroei tot aan haar oogleden haha

1 like

Even off topic, maar Jill op instagram is echt een TOTAAL ander persoon dan Jill op Youtube. Wow.

7 likes

Hoe bedoel je dan? Qua gedrag ofzo?

Ik ben echt een super zure kut maar ik denk dan altijd: ja tuurlijk heb jij geen zorgen met je succesvolle leven en dito bedrijf en het miljoenenbedrijf van je man en je penthouse op de Zuidas en je knappe voorkomen.

(Terwijl rijke en bekende mensen natuurlijk ook genoeg ellende in hun leven zouden kunnen hebben, dat besef ik ook wel. Maar die opening irriteert mij.)

11 likes

Geld + zo’n knap uiterlijk (volgens de maatschappelijke normen) lijkt me een goeie start voor minder zorgen. Het zou beide mijn leven ook een stuk aangenamer maken.

2 likes