Ja, ik vind al die oranje ondertonen niet zo geslaagd.
Wauw!
Nog altijd jaloers op hoe lang haar benen zijn.
Het oranje is inderdaad niet geslaagd maar dat komt dus door het slechte licht in die salon. Het leek daar binnen minder rood dan het shot waar ze weer thuis zit na de behandeling. Gelukkig tekent ze het zelf met een betere kleur bij 
Ter illustratie de echte before:
Veel mooier hoe haar wenkbrauwen nu minder omhoog staan in een punt.
Ik zou ook wel mijn wenkbrauwen willen uitgroeien maar volgens mij gebeurt er gewoon helemaal niks? Ik hoef amper te epileren tegenwoordig. Hoe doen mensen dat? Ik zag Laura Brijde op haar stories ook met uitgroei tot aan haar oogleden haha
Even off topic, maar Jill op instagram is echt een TOTAAL ander persoon dan Jill op Youtube. Wow.
Hoe bedoel je dan? Qua gedrag ofzo?
Ik ben echt een super zure kut maar ik denk dan altijd: ja tuurlijk heb jij geen zorgen met je succesvolle leven en dito bedrijf en het miljoenenbedrijf van je man en je penthouse op de Zuidas en je knappe voorkomen.
(Terwijl rijke en bekende mensen natuurlijk ook genoeg ellende in hun leven zouden kunnen hebben, dat besef ik ook wel. Maar die opening irriteert mij.)
Geld + zoân knap uiterlijk (volgens de maatschappelijke normen) lijkt me een goeie start voor minder zorgen. Het zou beide mijn leven ook een stuk aangenamer maken.
Uiterlijk.
âgoedemorgen zonder zorgenâ is echt nog erger dan âgoeiesmorgensâ imho
Ah ok ik zal eens een video bekijken.
Huilt toch fijner in een penthouse dan in een kartonnen doos
denk ik stiekem best vaak 
Haha deze vind ik leuk en ga ik onthouden
Ik denk altijd als ze dat zegt: kut ik heb deze ochtend al best veel zorgen. Wat faal ik toch in mijn leven. 
ja ik dacht nog achteraf, wat is nou erger, zonder zorgen of van het goede leven⌠moeilijk, moeilijk.
Haha herinner me nog een zeer haastig uitgesproken goedemorgen, welkom bij weer een nieuwe video âgoeiemorgewelkebenevideoâ ofzoiets van Annemerel, daar stoorde ik me onredelijk veel aan.
Deze is niet te doen. Zijn allemaal erg 
Heb het verschillende vloggers horen zeggen: âHallo, het is vandaag maandagochtend!â (Of dinsdag-, woensdag- of donderdagochtend, welke dag dan ook).
Dat klopt gewoon niet.
Krijg serieus stress van deze poll, kan niet kiezen, het is onmogelijk
En dat ze dan daarna zeggen âOh nee het is woensdag ik ben echt de dagen kwijtâ
Kijk mij eens vrij leven zonder besef van welke dag het is.
Edit: @monkeyslut dat ja!
Speciaal voor jou: welke vlog intro is erger?
- Hallo lieve mensen van het goede leven
- Hai ik ben Jessie leuk dat je kijkt naar een nieuwe video welkom terug op mijn kanaal en als je nieuw bent welkom bij mij (haalt adem)
- Goeiemorgen zonder zorgen!
- Goedemorgen, ik ben wakker!
0 stemmers