Daarom!
Nou daar zijn de meningen dan over verdeeld, vond haar wenkbrauwen totaal uit verhouding met haar gezicht en vond het idd rupsen. Daar staat haar burn-out voor mij totaal los van hoor, snap heel goed dat ze er geen zin in heeft gehad.
Ze had er geen zin in door haar burn out. Evenals dat ze helemaal geen make up heeft gebruikt afgelopen half jaar
Haha nee ik neem aan dat dit een grapje is en dat de meeste mensen dat wel begrijpen? Hahah
Maar wordt er niet gewoon gesproken over haar wenkbrauwen vóór haar burn out? Toen waren ze ook altijd vrij heftig.
Ik vind het huis van Willemijn toch wel erg mooi! Vooral de begane grond! Moest ik even kwijt, ha!
Zo lees ik het ook.
Heb haar wenkbrauwen ook nooit in verhouding gevonden.
Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze weet dat veel mensen haar wenkbrauwen erg aanwezig vonden, maar dat zij het wel best vond.
Ik vind het zo saai en kleurloos! Viel mij ook op dat ze nu op elke verdieping die manden heeft hangen, zo nietszeggend. Vond het kinderhoekje eerst wat leuker voor de kinderen, nu is het gewoon een kast met standaard desenio posters erboven, niet echt meer een gezellig kinderhoekje
Lekker zuur van mij
Lekker achterhaald om er vanuit te gaan dat ze de naam van haar man aanneemt en niet gewoon Tutorials houdt.
Ben je sarcastisch?
Ik vind dat er nul persoonlijkheid in dat huis zit. Iedereen zou er kunnen wonen want alles komt vers uit de woonwinkel en nergens zie je iets dat doet vermoeden dat hun gezin daar woont. Vind ik saai.
Nooit.
Zolang zij zich er thuis voelt, is het goed toch?
Ja, dat is waar! Maar ik vind de stijl van tegenwoordig wel mooi, met uitzondering van al die zwarte deuren. Afgrijselijk. Ze heeft wel een gele bankš¤£
Die onderste twee fotoās moeten volgens mij omgedraaid worden haha. Als ze dat roze shirt aan heeft heeft ze het volgens mij zelf gedaan.
Ik hoop dat het aan de instellingen van de camera ligt, maar ze zijn mega oranje? Veel te warm voor haar huid en haar.
Ja ligt aan het shot, want op andere momenten is het niet oranje.
Ik vind haar wenkbrauwen op de foto met het roze shirtje mooier dan de onderste foto.
Ik vind de middelste veel mooier! Die onderste vind ik in combinatie met die make up echt verschrikkelijk?
Ooit een vid van en beauty youtuber gezien waar hij zij dat je niet persee de regel van lijn vanaf je neusvleugel omhoog hoeft te volgen. Dat je de illusie van een smallerre neus kon maken door de wenkbrauwen dichter bij elkaar te doen.