Jessie is live op insta achter t stuur
You’re welcome
Ik krijg hier een beetje een naar gevoel bij. Die jongen staat daar lekker te dansen bij een concert/festival. Het is toch niet nodig om daar een gif van te maken en hier te posten puur om hem uit te lachen?
Wat Mascha zei vond ik ook stom en ik heb me er ook aan geërgerd, maar om dit soort gifs te gaan plaatsen vind ik een beetje te ver gaan.
Ik heb sowieso het idee dat Gregor nog al vaak wordt gebruikt om even ‘lekker te lachen’ (belachelijk wordt gemaakt).
Ja ik ook. Vind die bijnamen (van zowel Mascha als Gregor) ook altijd een beetje lastig en niet zo leuk. Krikkel, Massa, Krekkie en zo.
Ongelooflijk! Zo gevaarlijk. Iemand van hier had dit toch al een keer bij de politie gemeld? Of ging het toen om een andwre influencer?
Ja precies
Het hoeft toch geen wedstrijd te zijn over wat er erger is?
Dat zeg ik toch ook niet?? Ik zeg alleen hoe ik erover denk.
Zouden er serieus mensen zijn die denken dat Tutorials echt haar achternaam is?
Vera post een foto op dr story’s dat ze een video heeft ingepland voor morgen, gaat over dr wenkbrauwen en je ziet een stukje van de titel van de video “wenkbrauwen professioneel …” ben heel benieuwd wat ze met die rupsen gaat doen, hoop echt dat ze beter worden dan voorheen.
Ze heeft nu in ieder geval wel een goede startvoorraad aan wenkbrauwhaar waar je wat mee kan.
Daarom!
Nou daar zijn de meningen dan over verdeeld, vond haar wenkbrauwen totaal uit verhouding met haar gezicht en vond het idd rupsen. Daar staat haar burn-out voor mij totaal los van hoor, snap heel goed dat ze er geen zin in heeft gehad.
Ze had er geen zin in door haar burn out. Evenals dat ze helemaal geen make up heeft gebruikt afgelopen half jaar
Haha nee ik neem aan dat dit een grapje is en dat de meeste mensen dat wel begrijpen? Hahah
Maar wordt er niet gewoon gesproken over haar wenkbrauwen vóór haar burn out? Toen waren ze ook altijd vrij heftig.
Ik vind het huis van Willemijn toch wel erg mooi! Vooral de begane grond! Moest ik even kwijt, ha!
Zo lees ik het ook.
Heb haar wenkbrauwen ook nooit in verhouding gevonden.
Ze heeft ook wel eens gezegd dat ze weet dat veel mensen haar wenkbrauwen erg aanwezig vonden, maar dat zij het wel best vond.