Beutyblogtopic XL #6

Die vrouw zou een keertje een filmpje moeten maken in de kruidvat.

5 likes

Nee niet specifiek naar jou.

Henk

7 likes

Hillegonda

7 likes

*Henka

21 likes

Heminem

139 likes

Ik zit hier echt te schaterlachen :joy:

4 likes

https://66.media.tumblr.com/ad380df1f14cb07272244e66002e6245/tumblr_mfuvjpLZsq1s0wljvo1_250.gifv

1 like

Ik zet 10 euro in op Harvey

11 likes

Him Shady

12 likes

22 likes

Wauw, Serena verkoopt die gouden kastjes voor €50 per stuk en heeft er 15. Lekker cashen met spulletjes die ze bij de kringloop heeft gevonden

12 likes

Ik persoonlijk vond die kastjes spuuglelijk.

1 like

Hij is uitverkocht, maar was voor 6,50 af te halen bij een kringloop in Breda.

Just saying.

Ik heb nog zo’n ding op zolder staan. M’n oma bewaarde haar Swarovski beeldjes er in. Ik zit gewoon goud geld, joh.

10 likes

Volgens mij had Gregor het over het ding wat Mascha aan het eten was, dat was de “spicy tostada” daar zit al een saus op die anders is dan die hot sauce zakjes. En de “hot” variant is inderdaad niet zo heet daar, is medium.

Hahahahha dit is echt mijn leven. Ga elke keer stuk om deze video

1 like

hahaha ik twijfelde nog om dit te posten omdat ik t eigenlijk te slecht vond

Nou die verzamelfase was ook van korte duur dan

Hoe anders moeten Marshall en Heminem aan hun mom’s spaghetti komen?

Mom’s nasi bekt toch minder lekker. Tis ook niet of ze nog echt blogt, de Trendstyle van de beautywereld. Altijd een neusje voor een goeie sidehossel gehad, Sereen en haar hele family. Zelfs de aandoenlijk ogende boomer insta van haar ouders wordt ingezet voor een extra zakcentje.

35 likes

De blog van Serena is gewoon een dekmantel. Daar verdient ze geen bal meer aan, maar staat wel leuk als je een “samenwerking” wil doen.

Ze doet het lekker op insta, met 100.000+ volgers en letterlijk non-stop spon. En als ze geen spon heeft verkoopt ze haar zooi uit een kringloopwinkel.

Straks kan ze nog eens extra verdienen als ze haar tweede kind gaat uitbuiten en inzetten voor spon.

Een prima verdien model, maar ze verpatst haar geloofwaardigheid.

13 likes