Beutyblogtopic XL #6

Greg after his threesome

image

jeeeej een nieuwe!

67 likes

Gelijk ff weer volgen deze!

Nice hoe snel er ook altijd weer en nieuw topic is :grin:

Actual trio footage:

109 likes

Not my proudest fap

17 likes

Waarom altijd die bewijsdrift over dat ‘haar volgers zijn echt wel ouder hoooooor!’
Wat maakt het uit? Of je volgers nu 15 of 35 of zelfs 85 zijn, het boeit me niet…

26 likes

Als je serieus bedoelde video’s over trio’s maakt snap ik eigenlijk wel dat je niet wilt dat mensen denken dat er alleen maar 14 jarigen kijken?
En een tijd geleden had ze inderdaad veel jonge kijkers (ook al ontkende ze dat), maar ik denk ook wel dat die nu ouder zijn misschien? Wat ze zelf ook zegt, die vinden haar ook niet meer zo interessant waarschijnlijk.
Niet dat die statistieken zo betrouwbaar zijn trouwens, maar ik denk wel dat die meute jonge aanbidders zich tegenwoordig op andere youtubers richt en dat Mascha vooral kijkers heeft die haar al jaren volgen.

4 likes

Die statistieken kloppen ook van geen kanten. Ik weet zeker dat het merendeel van de jongeren een account hebben met een valse geboortedatum zodat ze bij de 18 plus content kunnen.

23 likes

Ik ken geen enkele andere Youtuber die zo erg bezig is met bewijzen dat haar doelgroep uit volwassenen bestaat dan Mascha.

26 likes

Nou ik geloof inmiddels wel dat het grootste deel van haar doelgroep ouder is. Neem alleen ons al, iedereen is hier 18+ en 90% volgt haar.
Daarnaast zijn de jongere mensen sneller geneigd om te commenten waardoor ze eerder opvallen.

9 likes

Snapt ze nou nog steeds niet dat mensen van 14 zich meestal voordoen als 18+ om alle content te kunnen bekijken op yt :joy:

8 likes

Ja en wat mij het meeste stoort is dat zij altijd om het hardste roept dat het haar geen zier interesseert wat andere mensen vinden. Maar ze is hier altijd zo druk mee, dat het haar wel degelijk interesseert. En is natuurlijk prima, maar je kunt best toegeven dat je ook maar een mens bent en niet ongevoelig bent door andermans meningen en ideeën.

1 like

“OMG!!1 eindelijk een vlog op mijn verjaardag!!” - Gerda, 39 jaar

73 likes


:smirk:

35 likes

Ook een beetje een overdreven reactie, het is niet alsof mensen die trio’s willen/hebben een gediscrimineerde groep zijn jn de maatschappij :roll_eyes:

48 likes

Hahaha ja inderdaad. Ze brengt het alsof Mascha een groot maatschappelijk probleem bespreekt :rofl:

7 likes

Allllll jaaaaaaareeeeennnnnnnn.

1 like

Heeft iemand eigenlijk de laatste dagen iets van Aranka gezien/gehoord?
Ze is sinds een tijdje met een bijna fulltime baan begonnen en een aantal keer weg geweest (volgens mij Amerika, Krakau en Kroatië?). Ze heeft in haar diaries wel gezegd dat ze het ontzettend druk had en het moeilijk aankon, maar nu zijn er sinds donderdag volgens mij geen artikelen of posts meer online gekomen.
Misschien heeft ze gewoon even besloten gas terug te nemen en daarom niets gepost, maar ik hoop dat er niets ergers aan de hand is? Omdat ze normaal best wel trouw upload…

edit: Jenniefromtheblog heeft trouwens ook een week niet geupload, maar die doet dat wel vaker dus dan denk je minder snel dat er iets mis is

De Dalai Lama kan wel met pensioen :roll_eyes:

50 likes

Nou zeg