Beutyblogtopic XL #6

Haha, ik was ook al aan het vernieuwen. Ik ben zo benieuwd wat er komt.

1 like

Ik hoop ZO dat het over too faced gaat ( vooral omdat ik hoop dat het niet iets heel naar is…) maar ik ben ook gewoon heel gepassioneerd over alle beauty guru tea drama.

Of zou het over haar ex gaan? Ik ben nu ook heel benieuwd wat het is

Ik geloof dat eigenlijk wel

Nog steeds niet onlineeee

Serieus?

22 uur misschien?

Wat er tegenvaller, love island heeft een storing en Nikki zit te slapen… misschien opload Nikki trouwens wel op Amerikaanse tijd?

1 like

Nikkie zit gewoon lekker eieren te vretten joh

15 likes

Ik zit echt non stop te refreshen.

Apparently not :sob:

duurt zo langg

1 like

Ja? Een meisje op het forum (ga haar even niet taggen) heeft vroeger in dezelfde woonplaats als haar gewoond en zij vertelde dat ook en dat geloof ik dan wel.

Ben benieuwd… zit nu iig echt in spanning af te wachten haha

Haha ik wilde eigenlijk al gaan slapen maar ben toch wel benieuwd :joy: Dus nu maar een aflevering jane the virgin kijken terwijl ik wacht

1 like

Eindelijk!!

1 like

Ik lees dit in de stem van ROGELIODELAVEGA

afbeelding

20 likes

Ben 2,5 minuut aan het kijken en vraag me zo af waar dit heen gaat

1 like

spoiler

Samenvatting

het is een look geïnspireerd op haar ergste angst, de dood.
Ze werd een hoop gepest vroeger en daardoor is ze bang voor een groep jongens. Ze ging van happy -> insecure en ging daardoor over eigenlijk alles twijfelen. Ze is vroeger naar een kamp geweest om meer zelfvertrouwen te krijgen.

Verder veel gedachtes in de video over dood, wat is er na. Zelfmoord dacht ze wel eens aan maar het idee dat het andere de dood was vond ze super eng met bijna paniek-aanvallen. Ze vindt het eng dat ze niet weet wat er na de dood komt, hoe dat er uit ziet etc.

De dood van haar broertje heeft haar perspectief veranderd, dat het ook als een soort verlichting kan komen. Ze ervaart wel signalen dat hij er nog steeds is, dat maakt het wat makkelijker om te accepteren. De dood heeft haar helemaal veranderd, minder werk en tea online maar meer tijd voor liefde, gezondheid en familie.
Ze kan nu wel beter praten over zijn dood, ze had het idee dat ze sterk moest blijven voor de anderen om haar heen.

30 likes