hahaha ik twijfelde nog om dit te posten omdat ik t eigenlijk te slecht vond
Nou die verzamelfase was ook van korte duur dan
Hoe anders moeten Marshall en Heminem aan hun momās spaghetti komen?
Momās nasi bekt toch minder lekker. Tis ook niet of ze nog echt blogt, de Trendstyle van de beautywereld. Altijd een neusje voor een goeie sidehossel gehad, Sereen en haar hele family. Zelfs de aandoenlijk ogende boomer insta van haar ouders wordt ingezet voor een extra zakcentje.
De blog van Serena is gewoon een dekmantel. Daar verdient ze geen bal meer aan, maar staat wel leuk als je een āsamenwerkingā wil doen.
Ze doet het lekker op insta, met 100.000+ volgers en letterlijk non-stop spon. En als ze geen spon heeft verkoopt ze haar zooi uit een kringloopwinkel.
Straks kan ze nog eens extra verdienen als ze haar tweede kind gaat uitbuiten en inzetten voor spon.
Een prima verdien model, maar ze verpatst haar geloofwaardigheid.
Ik hoop dat ze ergens tussen de vitrinekastjes haar diploma nog tegenkomt. Misschien dat ze die alvast kan gaan afstoffen
Straks gaat ze nog kussenslopen verkopen als circle scarfs.
Ik snap deze redenering helemaal, maarja aan de andere kant; mensen kopen het wel wat de gek ervoor geeft toch⦠Zolang mensen het kopen snap ik wel dat Serena het probeert?
Er zijn toch gigantisch veel mensen die zo hun geld verdienen? Ik snap niet wat er āfoutā is aan de manier wat Serena doet. Ja ik vind ā¬50 veel te veel geld voor die kastjes, maar het is maar net wat een gek er voor geeft toch?
Ze doet niks wat ānietā mag en ze naait in weze niemand een oor aan want ze weten dat de kastjes tweedehands zijn en zij ze ook ergens inkoopt.
Ik denk dat er misschien het gevoel is dat ze dit alleen maar kan doen omdat ze bekend is/fans heeft, en op die manier misbruik maar van het voordeel dat haar dat geeft tov een anonieme marktplaatsverkoper. En een slaatje probeert te slaan uit mensen die haar al jaren trouw volgen.
Toen Cynthia oude meuk met niet kloppende beschrijvingen (zogenaamd 2x gedragen schoenen, of dat wijnrek dat ze zelf voor een paar tientjes had gekocht -vergeten volgens haarzelf- voor 70 euro verkopen) ging verkopen op marktplaats kwam er ongeveer dezelfde reactie.
Het is inderdaad wat een gek ervoor geeft, zoals met bijna alle handel, en blijkbaar tellen bepaalde mensen het geld er graag voor neer, maar ik snap ook de kritiek wel ergens. Al weten we natuurlijk niet of de kopers überhaupt weten wie Serena is.
Ik vind dat ze relatief best veel moeite doet om die kastjes te verkopen voor die paar extra centen. Ze is er al zoān half jaar mee bezig op beurzen en verschillende posts. Als je bedenkt dat gemiddeld ook 1000 euro voor een story kan krijgen (zeker in de decembermaand) weet ik niet of het allemaal nog wel zo goed gaat. Zou mijn energie eerder stoppen in samenwerkingen of content. Er staat ook bij ophalen in houten, vraag me af of dit bij haar thuis is? Anders geef je ook nog eens je privacy weg voor wat tientjesā¦
Volgens mij hecht Serena niet veel waarde aan privacy aangezien ze haar huis ook al 4224 keer heeft gefilmd van buiten.
Hoe komt ze überhaupt aan al die kastjes in eerste instantie? Het voelt zo random om te leuren met die dingen.
Als ik mijn spulletjes naar de Kringloop breng, hoop ik dat iemand die het goed kan gebruiken er veel plezier van mag hebben en slechts een klein prijsje heeft hoeven betalen. Als ik zou weten dat een blogger die veel geld verdient met relatief weinig inspanningen, mijn spullen zou doorverkopen om te cashen zou ik wel een beetje balen. Maargoed, dat is het risico en iedereen mag die spullen kopen.
Ik zal Serena altijd een Ʃnorme gier vinden die haar trouwe lezers gebruikt (een van de redenen dat mijn sympathie voor haar weg is gegaan en ik al jaren gestopt ben met haar te volgen).
Hier had ik niet bij stilgestaan, maar als ze ze zelf van de kringloop heeft voor veel lagere prijzen heb je eigenlijk wel gelijk.
Ja het was haar āhobbyā om zulke kastjes te vinden bij kringloopwinkels, ze een beetje schoon te maken en vullen met mooie beauty producten. Maar nu wordt het schijnbaar een handeltje.
Wat denk jij dan, ze doet het toch zeker niet gratis.
Maar omdat een ander slecht met geld om kan gaan mag Serena iets niet voor meer dan zij er zelf voor betaald heeft verkopen? Winkels maken ook (forse) winst op producten, en dat mag dan wel?
zij struint er ook kringloopwinkels, rommelmarktjes en het internet voor af. Ze maakt er fotoās van en zet ze online. Dat doet ze ook niet voor niks. en kost ook (veel) tijd, wat ook āgeldā is.
Ja ik weet dat het absurde prijzen zijn en ik zou het er zelf niet voor over hebben maar zo werkt handel wel. En daarbij geloof ik wel dat ze meer waard zijn dan de ā¬6,50 (ā¬50 is dan wel weer het uiterste) zoals die verkocht werd in Breda, en zij ze niet allemaal voor maar ā¬6,50 koopt. er zit messing in (qua materiaal zit er al voor meer dan ā¬6,50 aan messing in), gekke vormen glas etc.
En aan de andere kant, als je ziet dat je ze zo āmakkelijkā verkoopt maakt je dat denk ik ook op zoek naar meer. Als niemand in je omgeving je dan tegenhoudt maar waarschijnlijk alleen maar stimuleert ga je er denk ik ook mee door.
Ja in mijn hoofd is dit echt hetzelfde als huizen kopen om voor de hoofdprijs te verhuren⦠kastjesmelker?
Huh, even los van wat ik van Serenaās prijzen vind, maar als jouw huis getaxeerd wordt op 250.000 dan zou jij een bod van 270.000 niet accepteren want dat is het huis niet waard? Of begrijp ik het verkeerd?