Hmm zal wel aan mijn scherm liggen dan, op mijn tel is ze echt een worteltje qua kleur.
Percentage weet ik niet meer precies maar dat ging ook pas in vanaf een bepaald bedrag 5,35 dacht ik. Vage reden met belastingen en zo.
In Engeland kan/kon je blijkbaar tijdens je werk gratis eten en kreeg je als je niet moest werken ook nog veel korting iets van 50% of zo. Dat is wel chill
Staaaaaaahp nu wil ik MacDonalds. Ik ben zo beïnvloedbaar.
In het begin wel regelmatig maar ik werkte fulltime en toen was ik er snel klaar mee.
Ik nam trouwens wel vaak eten voor mijn man mee
Wil jij nu mcdrek?
- Nee
- Ja
- JAA
- ik kan niet stemmen want er zit een Big Mac in mijn handen
0 stemmers
Als ik er toevallig bij stond wel ja. Maar ik zat, op de drukke momenten na, voornamelijk op kantoor. Dus de floormanager regelde dat meestal.
Wat ik wel deed was ze wat meegeven als het heel druk geweest was en ze heel hard gewerkt hadden.
Groot veggie mcchicken menu met een aardbeimilkshake en fritessaus please.
Nee niet meer
Maestroburger rund menu met patat met fritessaus en een frappé caramel
Ik crave al maanden Maccie maar het komt er maar niet van
Iel ik hou al niet van het woord patat maar die staafjes van de mac heten gewoon franse frietjes hoor
Ik ben en blijf team patat. Dun of dik of er tussen in: patat.
Alsof ons dat wat uitmaakt dat jij het liever verkeerd zegt You do you, boo.
Een pro tip is om de friet helemaal koud te laten worden en ze dan te eten met ketchup. (Is niet zo moeilijk bij Macd.) Echt goddelijk.
Ik heb vandaag de cameltoe schoenen in real life gezien. Het was echt absurd. Vond het wel cool dat dat meisje droeg waar ze zin in had, maar wow.
Nog een protip is een mckroket de volgende morgen 30sec in de magnetron te doen en als ontbijt te eten.
eh nee. ben jij wel helemaal lekker
Rozen zijn rood, de sfeer is er niet ik houd niet van koude friet
Of in een milkshake dippen oh my god
Ik nam na het uitgaan altijd een kaassoufflé mee naar huis, de volgende ochtend een kwartiertje in de oven en dan had je katerontbijt