Dat zou ik wel super goed vinden van haar! Hoop ook echt dat ze zich hier aan gaat houden.
Word echt een beetje moe van al die mommyvloggers die hun kinderen te pas en te onpas inzetten voor campagnes. Je kind kiest hier niet voor he.
Vond het ook heel jammer dat Kelly Caresse uiteindelijk hiervoor wel gezwicht is. Heb haar sindsdien ook ontvolgd.
Ik krijg er gewoon tranen van. Wat ontzettend fijn voor ze.
Oh ik snap niet waarom ik jou quote. Sorry!
En terecht, er valt niks te zeiken nu toch? Het komt op mij over als een sneue manier om likes binnen te harken en het stemt me tevree dat daar wat van gezegd wordt.
Dat vind ik nog erger dan je kind vanaf dag één in beeld brengen… er later op terugkomen als je merkt dat het je meer geld oplevert.
Ik vind dit echt de liefste video die ze ooit heeft gemaakt.
Dit zou zo cool zijn haha.
Maar ik kijk al heel lang niets meer van Mascha, maar ik zag de video voorbij komen op youtube en was toch wel benieuwd. Ik vind het echt super leuk voor ze. Ik moet wel nog heel erg wennen aan het idee van hen als ouders (vooral Gregor eigenlijk haha), maar dat kindje gaat echt in een heel warm nest terechtkomen
Het is de emotie! Je raakt er helemaal van in de war, ik snap je.
waar is riotpoof nu
Nou, dit gaat dus ook helemaal mis nu, ik ken mezelf
I appreciate this one
Ik had ook zo’n darmen buik hahaha! Met 7wkn kon ik oprecht geen normale broeken meer aan! “Vreselijk” haha.
En idd maar aaien !
En nu is het weer het zelfde riedeltje, kan weer amper nog een normale broek aan:joy:. Ik dacht nog later: misschien verbeelde ik het me, dat die buik dikke werd en wilde ik dat te graag. Maar nee, 2e keer en weer opgeblazen darmen (waar in lekker overheen aai, again:joy:)
Ja hoor het is ook superleuk nieuws voor ze. Ik vond alleen dat die comment impliceerde dat er hier zoooveel negatieve reacties op waren terwijl dat niet bepaald zo is. Iedereen is juist superblij voor ze en leeft ontzettend met ze mee. Dat is toch mooi.
Eens!
kreeg er gewoon een beetje kippenvel van toen de video op yt opende, zo ontzettend leuk!!! Heb het nog niet helemaal bekeken, maar ze zag er echt vrolijk uit tijdens het uitzoeken van babykleding.
Ben super benieuwd hoe dit zich gaat vertalen naar haar youtube, ik merk dat ik heel vaak afhaak als het heel veel baby wordt omdat ik daar zelf totaal niet inzit, maar misschien dat mas het op een andere manier aanpakt?
Haha ik vind dit een goor woord eigenlijk .
Ahhh Mascha zei laatst al in de vlog " We hebben ook heel veel dingen gedaan wat jullie niet hebben gezien"
Toen dacht ik echt bedoelt ze dat vele wandelen… Maar ze bedoelde wss de baby gerelateerde dingen.
Dat kan alleen als je een intens zuur persoon bent
Leuk dat ze zwanger zijn is ze erg gegund maar nu noemen ze het poppy maar straks misschien Foefbryo , Foefbeebjuh of iets anders geks.
Rugpijn is ook wel een hint.
Ja dat kan… Misschien is dat ook wel zo.
Wat @Karl_Lagerfeld zegt; ik ben dan waarschijnlijk een ontzettend zuur persoon.