Ja tuurlijk wel maar zo werkt het in marktplaatswereld toch niet? Ze doet net alsof ze 250.000 berichten krijgt
Ja, I call bsđ âHet gaat hard, dus alleen berichten bij serieuze interesseâ ook echt. Vast veel last van veel kijke-kijke-nie-kopers, dat bedoelt ze vast met âhet gaat hardâ. Als je zoveel verkocht krijgt, boeien dat er dan mensen zijn die âniet-serieusâ berichtenâŠ
Wat een lekker commerciële meit is het toch. Ik zeg deze keer toch nee, van cynt geleerd.
Heh ze verklaarde een jaar geleden dat ze die dingen ging sparen toch want ze vond ze zo geweldig
Ze heeft ze toch ook allemaal bij de kringloop vandaan, dus waarschijnlijk niet meer dan 5-10 euro voor betaald. En ze verkoopt ze voor 40-50 euro. Brengt de spon niet genoeg geld meer binnen?
Ho ik plaats onbedoeld een bericht en nog als reply ook haha
Ik zie dat Vera een nieuwe video heeft geplaatst. Ik kan nu helaas niet kijken. Iemand al gekeken?
Komt er eigenlijk op neer dat het niet zo lekker gaat en ze weer een paar stappen terug is gevoelsmatig in haar herstel en daar verdrietig over is.
Heel sneuâŠ
Ah wat vervelend voor Vera 
Marktplaats is ook ellende als je wat monnies wil maken met je kringloopspullen.
Je moet dan echt zwaar je best doen en het vintage antiek designer noemen wil je het aan de straatstenen kwijtraken.
Het makkelijkste is gewoon het weer bij de kringloopwinkel inleveren. Maar ja als de spon tegenvalt moet je toch wat om een beetje te verdienen. En bij de kringloper krijg je er niks voor.
Het leven is zwaar hoor, heel heel zwaar.
Als iemand roept dat iets hard gaat(de verkoop bijvoorbeeld), is dat gewoon om andere snel te laten beslissen tot aankoop. Dan loopt het dus geen storm anders hoef je zoiets helemaal niet te zeggen. Gebruik dat zelf ook vaak als bluf om meer of sneller te verkopen 
âwegens succes verlengdâ

Haha! Dat doe ik ook, maar alleen als het juist een succes is. Niet voor de klant, maar voor mijn eigen portemonnee. Uitbuiten die acties 
Ik grinnik omdat ik dit altijd zo aardig vond van bedrijven, ben soms echt naĂŻefđ
Ik denk dat het meer is dan alleen de financiële kant. Het is haar passie, haar bedrijf, haar kindje. Daar heeft ze zo hard aan gewerkt en dat geef je niet zomaar op.
Ik kan me best voorstellen dat het dan zou voelen alsof je de burn-out laat âwinnenâ.
Ik denk eigenlijk dat het voor Vera, die een angststoornis heeft en vaker aangegeven heeft sowieso bang zijn voor nieuwe dingen, beginnen met een ânormaleâ baan nog veel meer stress zou opleveren dan op haar tempo verder gaan met haar kanaal. Lijkt me overigens verschrikkelijk moeilijk hoor, dan voel je je al zo kwetsbaar en werk je ook nog eens voor heel veel mensen, geen wonder dat je daar bang van wordt.
In de video zegt ze overigens niet per se dat het achteruit gaat met haar burn-out zelf, maar dat er niet zoân stijgende lijn in haar herstel zit zoals ze zelf had verwacht en ergens ook gepland voor haar online content, waardoor ze heel bang is zichzelf te veel druk hebben opgelegd en weer terug te vallen.
Zo lastig voor haar. Als ze een gewone baan zou hebben kan je het wel veel rustiger opbouwen. Echt eens beginnen met een uurtje in de week ofzo. Maar haar werk draait om haar. Ook als ze maar 1 video maakt en daar weken over doet lijkt me dat alsnog iets dat in je hoofd meer blijft rondhangen dan als je een uurtje met administratief werk even zou ondersteunen.
Of wanneer ze willen ruilen. Dat zijn ook altijd van die brugklassers. Meit, ik leur hier met mân kledingkast omdat ik er vanaf wil.
Los van of een normale baan voor Vera makkelijker zou zijn. Als ze nu zou solliciteren is de kans toch heel klein dat ze wordt aangenomen? Er is toch geen werkgever die iemand aanneemt met een burn-out die moet beginnen met een paar uurtjes per week werken?