Beutyblogtopic XL #6

Ik weet niet hoe anders het weer daar is maar ik ging vroeger rond kerst ook regelmatig een maand mijn familie opzoeken. Daar waren de temperaturen standaard 30-40. Als je dan rond deze tijd terugkomt in Nederland is die kou toch echt wel een klap. Zeker ook omdat ik persoonlijk al minder goed tegen kou kan dan tegen warmte. Daar moest ik misschien 3-4 dagen wennen aan het weer en kon ik daarna eigenlijk al in lange broek en lange mouwen rondlopen als het een dagje kouder was (<30) maar als ik terugkwam in Nederland duurde het echt wel een week voordat ik het niet meer constant koud had.

5 likes

Is Inge Marieke de Dotan van de YouTubers?

148 likes

Haha ik vind Inge Marieke haar claim to fame iets te grappig :rofl:

25 likes

Inge Marieke ook als enige met 2 hoofdletters :face_with_monocle: :male_detective:

28 likes

Wie is Inge Marieke en waar komt zij opeens vandaan? Nog nooit eerder van gehoord

14 likes

Zij is een wat kleinere youtuber, heel af en toe kwam ze in m’n aanbevolen videos (voornamelijk over haar koperspiraal en andere anticonceptie en ze is diëtiste dus ze maakte ook wel eens voedingsvideos).

Maar nu omdat ze zwanger is wordt ze opeens veel besproken? Heeft ze naast die zwangerschapsvideo nog andere rare dingen gedaan om fame te pakken ofzo?

2 likes

Ik ken iemand die schijnbaar hele goeie vrienden is met haar. Die loopt haar heel vaak op te hypen op instagram en haar sieraden te promoten. Misschien doet ze dat nu ook wel op het forum en youtube :sweat_smile:

2 likes

Krijgt ze inneens toch nog veel aandacht hier terwijl niemand haar eigenlijk kent, is de missie schijnbaar geslaagd omdat willekeurige mensen af en toe haar naam ‘toevallig’ droppen.

20 likes

Ik heb haar even opgezocht, maar kan echt niet naar die foto’s kijken met die gephotoshopt witte ogen en tanden. Ook duidelijk van die filters om je ogen helderder te maken. Zo raar.

Edit zo dat niet iedereen haar hoeft op te zoeken:

Marieke is sws haar 2e naam die ze erbij zet omdat ze dat interresant uit vind zien.

Haha ik ben benieuwd of wij diezelfde persoon dan kennen :sweat_smile:

Ik heb geen instagram maar ik zie wel dat ik Inge Marieke niet zou volgen. Nergens.

4 likes

Nee, gewoon een vriendin van dr.

@anon46493654 Oh misschien wel dan :sweat_smile: Maar ze zal vast meerdere vriendinnen hebben die dat doen. Welke letter begint het mee?

A. ?

Ik heb wel eindelijk iets gepost, waar het dagen later nog over gaat! LIvEGoALS

16 likes

Ik vind het vooral zo irritant dat die meiden zichzelf vooral zo leuk, knap, en interessant vinden met hun bewerkte selfies.
Geen commentaar naar haar specifiek want er zijn er nog veel ergere. Al die insta chicks met hun knappe gezichtjes een leuke gratis kleding, en dat elke foto een selfie is. Heb er voor mijn werk ook dagelijks mee te maken en ben daar best vatbaar voor (dan voel ik mezelf zo’n lelijke trol soms) Gewoon jammer van Instagram.

8 likes

Het lijkt me echt zo’n vreemde ervaring om op zo’n manier met jezelf bezig te zijn. Selfies bewerken of zo’n photoshoot houden, ik krijg al de cringies als ik er alleen al aan denk.

8 likes

Terwijl haar eerste naam al super interessant is

21 likes

Ja :upside_down_face:

2 likes

Je suis Inge Marieke

8 likes