Makkelijk, je hoeft je niet meer bezig te houden met de vraag wat eten we vandaag. En het scheelt tijd en troep.
Ik vind het ook top hoor, dat ze zo gelukkig en zelfverzekerd is.
Je kan ook sexy, zelfverzekerd, knap, etc zijn zonder al die extra-strakke-super-korte-en-diep-decolleté-kleding. Ik zag laatst een foto op haar Instagram in een geel pak. Dat vind ik echt veel stijlvoller en sexier dan telkens zo opzichtig je boobies showen. Heeft overigens niks met haar leeftijd te maken, want als een van mijn vriendinnen dat jurkje had aangedaan, had ik ook even gefronst.
Ze is echt een voorbeeld in zelfverzekerdheid, maar ik vind haar steeds minder classy worden, terwijl ze dat echt wel in haar heeft.
Ik kom altijd mega in de knoop met mezelf als het op Debbie en haar voorkomen aan komt.
Deels denk ik âwat goedkoper, niet classy, doe je toch niet, vreselijk, ziet er niet uitâ.
Maar dan denkt mijn feministische kant ook weer, als vrouw moet je juist volledig zelf weten hoe je jezelf wilt presenteren en dat heeft niets met goedkoop of klasse te maken. Ik zou juist bewondering moeten voelen dat ze zich durft te kleden hoe zij wil.
Ik vind het elke keer weer intern ernstig verwarrend
Ja same, al stel ik me daarbij ook nog de vraag waarom iemand zich zo zou willen kleden, en of dit nog steeds het geval zou zijn als we niet in een samenleving leefden waarin vrouwen disproportioneel geseksualiseerd worden.
Maarja als zij zich toch beter voelt in die âordinaireâ kleding, dan kan ze beter dat doen? Ik denk dat je beter iets kan dragen waar je je lekker in voelt, dan iets wat de maatschappij misschien goedkeurt maar waar je je minder prettig in voelt. Dat is ook niet erg âclassyâ, iets dragen wat je eigenlijk niet wil dragen.
(Maar sowieso, waarom zou ze er ĂŒberhaupt classy uit moeten zien? Is toch haar lefuh?)
Zeg dat maar tegen de makers van hotter den my dotter
Hahaha ja altijd zoveel commentaar op haar maar volgens mij geniet zij lekker van haar leven en doet ze precies waar ze zelf zin in heeft.
Mijn lokale Hans (Mn vader) is sinds zaterdagochtend in de war omdat Jesse dus in het Volkskrant magazine stond en hij dan mij moet appen met âken jij dat meisje?â, âwat is FaceTune, gebruik jij dat ook?â.
Laat de Hanzen met rust, anders moet ik weer als âvertalerâ van moderne figuren en begrippen optreden.
En ik ken Jessie niet eens, geef geen fok om haar maar dan moet ik haar weer verdedigen als het gaat om plastische chirurgie, terwijl zij echt niet de heuvel is waarop ik wil sterven.
Probeerde mijn Hans uit te leggen wat influencers uberhaupt zijn. Hij keek me aan met een scheve kop en er kwam alleen MIAUWWW uit
Dan spreekt jouw Hans anders wel semi vloeiend Massa.
Mijn moeder begon laatst over Kim Kardashian, omdat daar iets over stond in de Volkskrant. Ze snapte er niets van. Ik ook niet, want ze zei âkĂ r-dĂ s-hi-ansâ.
Iemand zegt over dit artikel van Cynthia: âEen samenwerking die er totaal niet uitziet als samenwerking.â Vind dit nou juist echt het prototype van een duidelijke (en vrij ongeloofwaardige) samenwerking.
Vind dit inderdaad nou ook niet bepaald een subtiele manier. Aan de andere kant vraag ik me af hoe ze het beter had kunnen doen. Hoe verwerk je zoiets als een Babybel nu goed in een post?
Ja gewoon niet, denk ik⊠In een artikel over supermarktkaasjes combineren met wijn misschien?
Vind dit eigenlijk best meevallen. Lang artikel met andere info die iemand nog best boeiend zou kunnen vinden. Kleine stukje babybel is overduidelijk reclame, maar in dit geval stoor ik me er minder aan dan bij sommige andere samenwerkingen.
Ik hoop eigenlijk ook op een staking van mommy en daddy vloggers die met zn allen met hun gesponsorde bugaboo (?) op het malieveld staan omdat ze hun kinderen niet meer mogen uitbuiten en als poppenkast poppetjes mogen gebruiken. Want dat betekent dat de overheid hier eindelijk wat regels voor heeft opgesteld.
Op mijn laptop heb ik het inderdaad ook! Vond het al vrij veel scrollen voordat ik bij tekst terecht kwam.
Babybel is trouwens erg gevaarlijk voor kleine kinderen en niet alleen vanwege al het zout wat er in zit, maar ook vanwege verstikkingsgevaar!
Helemaal bij kleintjes.
Paar jaar geleden is er een peuter van twee jaar erdoor overleden.
Verder voor volwassenen zit er aan babybel amper smaak. Het is een klef wekig kaasje.
doe mij maar pittige oude kaas, Ook zout en slecht maar smaakt wel lekker!
Sorry, maar I love babybell
Ik zit nooit in dit topic en weet niet of het al besproken is, maar potverdomme wat zijn die extensions van Mascha lelijk zeg. Je ziet zo duidelijk het verschil met haar eigen haar, het model is lelijk, de onderkant is dun etc. Snap niet dat ze hier blij mee is.