‘Ik zie nergens staan dat je eindredactie doet’ ja want dat is ook zeer essentieel om te vermelden op je insta
Ehh… Schoonbroer?
Voor mij is dat een zwager.
of je dit series bedoeld , kun je ook haar instacomments controleren aub?
Haha dat dacht ik ook (ik ben discometooblivion) maar misschien heeft ze m’n linkedin bekeken? Daar staat overigens wel dat ik Content Officer ben en eindredactie is zowat de helft van mijn baan (want ik krijg heel veel shitty copy toegestuurd helaas).
Alleen dingen die tussen themakleur hartjes staan in je instabio zijn professioneel.
Misschien moet je even haar boek lezen over hoe je professioneel met influencers moet omgaan. Je mag haar alleen bekritiseren als je zelf een (jezelf aangepraat) belangrijk persoon bent, maar je mag wel met een mes in haar rug snijden om slecht bloed te verwijderen als je niffo die haar Uberchauffeur is, haar er in een ritje naar de appie (want openbaar vervoer geeft haar nasi-triggers) van 4 minuten heeft overtuigdtdt*
(*ik weet niet of dit een dt was, dus ik heb geïmproviseerd want taal, ach misschien is dit wel de nieuwe taal met catclam, turturial en vandechen )
Is er ergens al een hashtag of website of iets anders waar we de spelfouten kunnen vinden? Ik ben zo nieuwsgierig!
Ze heeft in Murica gewoont daarom maakd ze die spadie fouden!
Huh wat is het verschil dan?
Ik ga stuk
Echt de hel die vakantie van lottelovesbeuty: met je schoonmoeder in een centerparcs huisje zelf meegebracht eten koken en kermisspelletjes doen in de plaza
#vakantieshaming
Hahaha precies mijn gedachten tijdens het kijken wel
Hoe zouden de foefjes zich voorbereiden?
Ik zat ook al met verbazing te kijken Ze zegt ook dat ze al 4 jaar niet meer op vakantie is geweest met Joey… Ik zou dan echt een hele andere vakantie in gedachten hebben met m’n vriend
De Foefjes als de winkel opent:
En de Amerikanen zelf
Helemaal Achteraan!!!
Ben je niet in de war met: broer van mijn vriend is mijn zwager, maar de vriend van mijn zus is ook mijn zwager. Ik dacht idd ook dat voor één van de twee schoonbroer werd gebruikt maar niet dus.
Ik dacht altijd dat schoonbroer en zwager synoniemen waren, lol. Zo leer je nog eens wat.
Zijn het toch ook?
Het ene is de vriend van jouw broer/zus, het andere is de broer van jouw vriend(in). Toch?
Wikipedia zegt dit haha;