Beutyblogtopic XL #7

Haha! Hoe reageerde ze?

Ze keek echt geschokt. En zei nou wat ben je lullig!
Maar was ook best ongeloofwaardig want ze heeft nog steeds de perfecte tieten en het is gewoon super irritant.

2 likes

Conclusie: de deelnemers lijken niet echt veel advies nodig te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

27 likes

Verschrikkelijk zeg, werd daar niet op gehandeld door leerkracht of docenten in de buurt?

Ik ben echt benieuwd naar de types die er op af gekomen zijn. Wie betaald er nou zo enorm veel geld om een paar dagen aan een keukentafel je eigen werk te doen?! En dan ook nog eens vrijwillig je kamer delen met een wildvreemde.

Ik blijf het zo’n idioot concept vinden :joy:

26 likes

Haha ja ik heb 65C maar niemand zou geloven dat ik een C heb. Heb ik wel. Maar het is 65. Maar niemand vat dat die omvangsmaten ook invloed hebben op de cupmaat.

4 likes

Ja dit is echt een van mijn grote frustraties, dat mensen denken dat een cupmaat een soort universele maat is voor de grootte van je borsten. Dat is gewoon niet zo. Een 65A ziet er heel anders uit dan een 85A. Ik heb zelf 70C en ‘durf’ soms bijna niet te zeggen dat ik een C heb (niet alsof me nou dagelijks naar m’n cupmaat gevraagd wordt maar je snapt wat ik bedoel) omdat ik dan bang ben dat mensen dat niet geloven, want ik ben echt wel team small boobs. Denk altijd dat mensen me eerder op een A zullen schatten.

Tldr: De letter van je cupmaat zegt totaal niks over de grootte van je borsten als je de omtrek niet weet.

9 likes

Dit doet me denken aan toen Cynthia een artikel postte over hoe ze bh’s bestelde bij Victoria’s Secret omdat ze alleen negatieve ervaringen had gehad in Nederlandse lingeriezaken! Ik weet nog dat ik errug onder de indruk was (en dat er discussies ontstonden over haar cupmaat, dat mensen niet geloofden dat ze grote bobbies had, hahaha). Good old beutyblogger times. :pensive: :heartbeat:

1 like

Oke post jij dan een foto van je koerikitakkas

Nee niet echt, ik zat in de jaren 80 op de basisschool, ik was zo blij toen ik naar de middelbare school ging. Maar in die tijd was er blijkbaar geen pestprotocol

1 like

2 Euro :grin:

1 like

€2 en een handje kinderleed.

18 likes

Dat hoop ik niet natuurlijk maar heb je daar bewijs of een bron van? Vind het nogal een directe conclusie die je trekt.

1 like

Nou kinderleed misschien niet maar dat ding is soieso niet onder gezellige onstandigheden gemaakt.

10 likes

Jaa… Met zulke dingen vraag ik me af hoe het werkt. Stel niemand koopt daar iets meer, dan verliezen die mensen hun baan? Is dat niet erger? Of juist beter uiteindelijk? Weet niet of toevallig iemand zich daarin verdiept heeft ooit maar ben daar wel oprecht geïnteresseerd naar.

1 like

Zoals bijna elk ander kledingstuk

11 likes

Ik wou net zeggen:

https://rankabrand.nl/brand/search/brand_name/schoenen

1 like

Ja precies, gaat deze reactie dan ook geplaatst worden bij elke aankoop van H&M/Primark/etc?

3 likes

Inditex geeft geen drol om hun kleermakers. Was toen na die instorting van dat fabriek de enige die niet tekende voor betere werkomstandigheden. Misschien zijn ze nu wel beter bezig, maar als je echt om de kleermakers geeft kan je zelfs nog beter bij de Zeeman of Primark kopen.

1 like

Hetzelfde geldt voor Calvin klein of Ralph Lauren prijs zegt daarin niet zoveel

5 likes