Beutyblogtopic XL #7

En dan ook nog vier items die in maat 2xl compleet vormeloos zijn. Voor alle plussize-voor-de-hype-merken achterin: een kledingstuk een stuk groter verkopen maakt het niet meteen plussize. Je kan voor dikke mensen gewoon kleding met vorm maken.

16 likes

De cups zijn gewoon te klein. Verstelbaar of niet. Haar tepels glippen er bijna overheen.

Ik vind het verder een goeie outfit voor het type event, en als zij zichzelf er comfortabel in voelt zal het mij verder m’n reet roesten.

16 likes

Ja, je tieten omhoog duwen is iets anders dan je tieten d’r uit duwen

14 likes

OKÉ LAAT MAAR.
(wilde een gif posten en ik ben te boomer)

2 likes

Haha ik vind Debbie echt naar om hoe ze soms naar mensen doet maar het is toch heerlijk als iemand zoveel schijt heeft aan wat “hoort” en wat anderen vinden.

25 likes

Held. Dank je wel :kissing_heart:

1 like

Weet je wat wel is als ieder ander die jurk had aangehad dan had Debbie diegene geroast in haar insta story.

12 likes

Is dat zo? Is toch precies haar eigen stijl, die zeik je dan toch niet af. Ik ken haar niet goed genoeg want ik volg ‘r niet.

2 likes

Er hangt meer uit dan in de cup. Lijkt me zo lastig lopen ook zo’n jurkje omdat hij bij de knieeen zo strak zit. Dan moet je volgens mij echt voet voor voet schuifelen. Kun je geen sexy dansjes meer doen.

1 like

Praatte Mascha niet in 1 van haar laatste vlogs nog over het posten van drankjes en alcohol en hoe zij daar op tegen was en hier meer op ging letten? En dan nu al gelijk champagne reposten in haar verhaal.

Vanmorgen nog. Dat ze een campagne van 25.000 heeft afgeslagen omdat ze alcohol niet wil promoten

3 likes

Dames, laten we het wel netjes houden, er kan maar 1 nipplegate zijn en die is al geweest.

3 likes

Haha, je kunt zo goed zien aan die beugels dat de cup te klein is. Die horen niet half dwars over je borst heen te zitten, maar je borst te omvatten aan de onderkant.

Trek lekker aan wat je wilt, in welke maat je wilt, maar ga niet zeiken over dat men vervolgens opmerkt dat het een maatje (of wat) te klein is.

9 likes

Ik hoop dat ze expres hun namen verkeerd om heeft gezet en ze wel weet wie wie is :joy:

50 likes

Ik blijf maar naar dit gifje kijken. Dit was toch onopzettelijk? Want het lijkt wel alsof hij dat gedeelte wegtrekt als een pleister?

2 likes

Not sure if serious :face_with_monocle:

Lijkt mij niet… kleding wordt in te regel niet gemaakt met cups die je zo gemakkelijk er af kan scheuren.

Het ziet er ook echt niet uit eigenlijk, die borst die zo bloot over de beugel heen bungelt :grimacing:

5 likes

Ik heb me dit ook altijd afgevraagd hoor, hier was ook consternatie over. Want waarom heeft ze een tepelplakkert op als het niet expres was. En ook; ik kan me echt niet voorstellen dat hij besluit dat ding kapot te scheuren. Hoe haal je het in je botte kop.

Maar nu lees ik de wikipedia (er is een enorme pagina aan gewijd) en daarop staat dat JT wel iets moest lostrekken maar niet dat hele ding ofzo. Ook is JJ geblacklist door MTV!? What the fuck, It’s just a boob people.

5 likes

Haar reactie ziet er zeker alles behalve gestaged uit, het is meer zijn handeling waarvan ik denk: Que? Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?

Dat deel van de kleding zat al los zo te zien.

3 likes

Volgens mij was het altijd al van te voren zo gepland, ook met dat grote tepelsieraad. Maar toen reageerde heel Amerika zo achterlijk conservatief, dat ze maar snel als excuus hebben verzonnen dat het alleen de bedoeling was dat het zwarte deel eraf zou gaan en het rode stuk te zien zou moeten zijn?

En wat @grace zegt. JJ heeft hier echt jaren voor moeten boeten careerwise, terwijl JT no blame werd gegeven :face_with_raised_eyebrow:

2 likes