Beutyblogtopic XL #7

Maar Leeuwenhart, kleine tieten zijn classy!!! Wist je dat niet?

Ik vind Debbies jurkje niet mooi, maar het probleem ontgaat me volledig. Ze draagt het naar Crazyland, volgens mij houdt ze zich prima aan de ongeschreven dresscode (en ze ownt het en is er blij mee, dus win-win).

3 likes

Valt enorm mee… ook een paar jaar geleden.

Je schreef een paar jaar terug. Ik kocht leuke bhs in grote maten bij Livera enz. Waren wel duurder dan de kleinere maten. Maar dat is nu nog vaak.

Ik kan met mijn cupmaat vandaag de dag echt niet bij livera terecht hoor. In ieder geval niet voor een mooie goed ondersteunende bh. Op de website blijven er nog geen twintig over waarvan de helft sportbh/voedingsbh is. Voor Livera houdt groot toch echt wel op bij cupmaat f.

7 likes

Ik heb dezelfde ervaring en ik zou ook weleens een dagje gewoon B of C willen hebben of zo. Zulke grote jopen dat ik geeneens voedingsbeha’s in mijn maat heb kunnen kopen. Met cup G/H wordt het al gauw lingerie voor oudere dames.

2 likes

amen
sletsgo.

3 likes

ben je al eens bij superbra geweest? ben daar benieuwd naar.

1 like

Livera is de grootste tyfus bh zaak van nederland. Totaal niet grote boob vriendelijk.

8 likes

Grote ketens hebben sowieso alleen maar cup 75/80 B C en D, kom eens met wat meer verscheidenheid man, in cup maar ook in omvang want ook dat is nergens te krijgen in NL. No shit dat 80% van de vrouwen de verkeerde bh-maat draagt.

11 likes

Heel herkenbaar!
Of janken als je er eindelijk eentje vindt die goed is, maar wel even 150€ mag aftikken en dan zelfs zonder bijpassende onderbroek. :sob:

6 likes

ze hebben net een nieuwe winkel zag ik: https://www.ad.nl/utrecht/van-cup-60j-tot-maatje-90k-nieuwe-beha-zaak-in-utrecht-heeft-de-maat-en-kleur-voor-elke-vrouw~a8cb0274/ ga het misschien toch eens proberen.

2 likes

Oke ik durf niets meer te zeggen :sweat_smile:

Als de omvang groter is word de cup ook groter. Andersom zou dat wss ook zo werken ongeveer.

Een 100 E cup is anders dan een 75 E cup

Ik haal het gemiddelde dan wel ontzettend naar beneden.
Ik zou het echt fantastisch vinden om voor 1 dag gewoon grote ronde borsten te hebben en dan zou ik speciaal voor die ene dag een debbiejurkje kopen.

25 likes

Ik denk dat zo’n winkel juist mensen trekt met wat grotere cupmaat. Ze zeggen “dat is wat wij hier zien”.
De doorsnee meiden met 75C zullen die winkel misschien minder snel bezoeken?

Wat ik ook niet snap aan het artikel. Ze geven aan “heeft de maat en kleur voor elke vrouw” Maar ze hebben het alleen van 60J tot 90K dus niet cupmaat AA? Die categorie valt niet onder elke vrouw?

7 likes

Ik heb iets toegevoegd weet niet of je dat hebt gelezen. Maar de cup groote veranderd geloof ik ook iets als de omvang groter is.

Oh oeps ik lees nu jouw edit. Ja 75 qua omvang lijkt me ook niet het standaart in nl.

1 like

Ik vraag me dus ook al jarenlang af hoe het is/aanvoelt om borsten te hebben die qua omvang per stuk zo ‘groot’ zijn dat gewoon ze gewoon 1 hand vullen. Of een actieve sport te doen hoe dat dan voelt.

Groetjes prinses met de erwt.

2 likes

Geen idee eigenlijk. Ik draag altijd gewoon bralettes in S/M

1 like

Wat is jouw omvangmaat voor bh’s?

• 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100
  • 105
  • 110
  • 115

0 stemmers

1 like

Jezus gaat de omvang maar tot 90. Ja sorry maar dan kan ik hun plussize geneuzel niet serieus nemen…

3 likes