Ik denk echt dat als we met zijn allen naar zo’n winkel zouden gaan, dat zo veel meiden met een andere maat naar buiten zouden lopen. Maar sowieso zou ik nooit vasthouden aan één maat. Elk merk is anders. Ik heb beha’s van 70D t/m 75B want het verschilt per merk en model wat ik comfortabel vind. Laatst ook had ik van een merk dezelfde maat gekocht maar een ander model, en het past voor geen meter. Irritant maar ja. Iemand maakte ook een keer een opmerking (zonder context een beetje vreemd maar dat was het niet) dat ik geen cup D heb en dat in mijn geval (in die context) de grootte van mijn borsten niet in de weg zat. Ze was verbaasd toen ik vertelde dat ik gerust in een 70D pas. Stiekem benieuwd wat ze zelf draagt haha.
Ughhhh haat m’n tetten soms.
Ik heb jaren met een 75C rondgelopen en voor mijn gevoel was dat ook echt de juiste maat. Toen ging ik me een keer laten opmeten en bleek ik een 75D te hebben. Was echt verbaasd, maar toen ik ging passen zat die bh ook echt nog beter en lekkerder.
Ik vond bhs echt vreselijk en onflatteus en schaamde me enorm als iemand me erin zou zien tot ik me liet opmeten en van 80A naar 70D ging.
En nog steeds moeten mensen lachen als ik zeg dat ik cup D draag want “jij hebt noooooooit cup D met cup D heb je echt dikke tieten hoor!!”. Ik heb ook 3 bhs die gewoon echt lekker zitten en waarvan ik niet echt merk dat ik ze draag
Ja precies. Waarom denkt iedereen dat cup D zo enorme joekels zijn. Net als dat 75 F ook niet extreem groot is. Gewoon normaal. En ik denk dat meer vrouwen in 75 passen dan ze zelf denken.
Omdat als je cup a hebt cup f ook echt heel groot is. Wel normaal, maar cup a is ook normaal en dat denken mensen vaak ook niet.
Hoevaak ik wel niet te horen heb gekregen dat er “toch niks te zien is” bij mij van vriendinnen met grotere tieten, als het om bv topless zonnen gaat. Dat vind ik ook zo achterlijk, alsof het dan niet telt ofzo.
Ik hou me nu al 15 uur in maar wat een oninteressante discussie zeg open een tieten topic
Hoe vaak was jij je gordijnen?
Of…
Hoe vaak was je je bh’s???
Ik had altijd mooie borsten vond ik cup 75C en stonden rechtop. Maar sinds ik kinderen heb gekregen is er niks meer van over… Neem geen kinderen ze verpesten je lichaam
Dit doet mij denken aan mijn jeugd trauma van toen ik 16 was en een bikini ging passen met met mijn bestie en ze over mijn borsten zei: ah wat schattig.
Paar maanden geleden keek ze weer zo lacherig omdat na 9 maanden bv er nu nog minder te zien is. Maar ik heb rustig afgewacht en heb al mijn haat over die opmerking van 11 jaar opgespaard en toen zij vorige maand een beha paste zei ik: jeeeeeeeeeeeeeetjeee nou ze hangen echt al op je knieeën he.
Voelde zó lekker.
Haha! Hoe reageerde ze?
Ze keek echt geschokt. En zei nou wat ben je lullig!
Maar was ook best ongeloofwaardig want ze heeft nog steeds de perfecte tieten en het is gewoon super irritant.
Conclusie: de deelnemers lijken niet echt veel advies nodig te hebben
Verschrikkelijk zeg, werd daar niet op gehandeld door leerkracht of docenten in de buurt?
Ik ben echt benieuwd naar de types die er op af gekomen zijn. Wie betaald er nou zo enorm veel geld om een paar dagen aan een keukentafel je eigen werk te doen?! En dan ook nog eens vrijwillig je kamer delen met een wildvreemde.
Ik blijf het zo’n idioot concept vinden
Haha ja ik heb 65C maar niemand zou geloven dat ik een C heb. Heb ik wel. Maar het is 65. Maar niemand vat dat die omvangsmaten ook invloed hebben op de cupmaat.
Ja dit is echt een van mijn grote frustraties, dat mensen denken dat een cupmaat een soort universele maat is voor de grootte van je borsten. Dat is gewoon niet zo. Een 65A ziet er heel anders uit dan een 85A. Ik heb zelf 70C en ‘durf’ soms bijna niet te zeggen dat ik een C heb (niet alsof me nou dagelijks naar m’n cupmaat gevraagd wordt maar je snapt wat ik bedoel) omdat ik dan bang ben dat mensen dat niet geloven, want ik ben echt wel team small boobs. Denk altijd dat mensen me eerder op een A zullen schatten.
Tldr: De letter van je cupmaat zegt totaal niks over de grootte van je borsten als je de omtrek niet weet.
Dit doet me denken aan toen Cynthia een artikel postte over hoe ze bh’s bestelde bij Victoria’s Secret omdat ze alleen negatieve ervaringen had gehad in Nederlandse lingeriezaken! Ik weet nog dat ik errug onder de indruk was (en dat er discussies ontstonden over haar cupmaat, dat mensen niet geloofden dat ze grote bobbies had, hahaha). Good old beutyblogger times.
Oke post jij dan een foto van je koerikitakkas
Nee niet echt, ik zat in de jaren 80 op de basisschool, ik was zo blij toen ik naar de middelbare school ging. Maar in die tijd was er blijkbaar geen pestprotocol