Beutyblogtopic XL #7

Ik zou dit eigenlijk de hele dag dragen als mijn initialen MF waren. Dan kan ik mijn mening over de rest van de wereld op m’n lichaam dragen, maar als iemand die ik aardig vind er naar vraagt zeg ik gewoon “ja is m’n merch!! Zijn m’n initialen!!”. Foolproof

13 likes

Misschien ben ik in de minderheid maar ik heb echt een haat/liefde relatie met Angel. Vind haar ergens best wel grappig maar ook ontzettend ijdel en fout met dat ontplofte haar en haar rijke oudere vriend met te lang haar en borsthaar elke dag in zicht. De obsessie die ze heeft met poep en scheten helpt ook niet echt mee. Ik gun haar wel echt dat ze een kind heeft gekregen na al het gezeik met IVF, maar dat neemt niet weg dat ik haar het toonbeeld vind van een ordinaire ijdele golddigger van laag niveau.

7 likes

Nou je doet iig je naam eer aan :thumbsup:

94 likes

Tot hier was ik met je mee.

14 likes

Hier 40 minuten en ik kan je verzekeren, mijn ‘poentje’ is dik in orde

11 likes

Die laatste zin had je beter weg kunnen laten, was niet nodig

2 likes

Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
En bovendien vind ik het erg onaardig van je.
Ik ruik zelfs wat jaloezie.
Ja, ik heb me ook wel eens geïrriteerd aan die duizenden onzin stories van haar over poepen en scheten, natuurlijk. Maar dan kijk ik ze gewoon niet.
Maar dat neemt niet weg dat ze gewoon ook een leuke hardwerkende vrouw is met toevallig een rijke vent met misschien lang haar en/of borsthaar.
Nou en?

Mijn vent heeft ook lang haar en borsthaar. Love it :wink:
En hoezo laag niveau, waar baseer je dat nou weer op? Dat zijn puur je eigen aannames terwijl je de desbetreffende mensen NIET kent.

Ja, Angel zet online een bepaald beeld neer van zichzelf en ik begrijp dat de mr Wrong verhalen ook wel kunnen meespelen in je vooroordelen, maar echt… hou ze maar gewoon bij je, dan blijft de wereld een stuk gezelliger.

1 like

Ik denk dat het nu wel duidelijk is

8 likes

Ik zou een moord doen voor die ontplofte bos haar.

30 likes

Je mag het er natuurlijk niet mee eens zijn of het onaardig vinden, volgens mij kunnen onze meningen prima naast elkaar bestaan. Uiteraard is dat van dat lage niveau gebaseerd op wat ze op internet van zichzelf laat zien en kan ik het totaalplaatje niet beoordelen omdat ik haar niet persoonlijk ken. Als we dat argument in iedere discussie hier gaan opvoeren kunnen we over geen enkele beautyblogger/influencer nog een mening hebben omdat we alleen kunnen afgaan op hoe ze zich online laten zien en ze niet persoonlijk kennen. Misschien doneren Serena en Cynthia wel alle inkomsten van doorverkoop van spullen en cursussen aan de voedselbank, wie zal het zeggen :wink:

5 likes

Kijk dan nog even die kraamvlog van Elise erachteraan, dan weet je zeker dat je nooit meer wilt

16 likes

haha can confirm alles wat in die vlog langskomt! waarom heeft niemand dit van te voren verteld

4 likes

Ik vond het wel een mooie vlog. Gewoon eerlijk en zonder het mooier te maken dan het is. Maar ik vind Elise sowieso leuk dus zij kan voor mij weinig verkeerd doen. En Wout komt ook echt goed over in deze vlog vind ik :+1:

3 likes

Ik vind het ook echt wel een mooie vlog hoor. Maar de eerlijkheid maakt wel dat ik denk: 1) wtf staat me te wachten en 2) waarom vertellen alle “je krijgt er zoveel voor terug”-vrouwen me niet dat ze met hun kont op een icepack hebben moeten zitten om de aambeien tegen te gaan, terwijl ze hun borsten masseerden om de productie op gang te brengen. Wat een ellende.

18 likes

Hahahahaha inderdaad. Dat gedeelte zie ik ook minder zitten. Love it dat zij dat ook gewoon tonen.

1 like

Ik erger me echt aan de manier waarop Mascha YouTube zegt. Echt joetoeb. Misschien is dat wel de juiste manier hoor, maar ik vind het echt lelijk klinken haha (in haar nieuwe video, maar ze doet het altijd zo)

4 likes

Oooh die kindjes zijn zo onwijs schattig :heart_eyes:

1 like

en ik vind het juist enorm fijn dat ik het herken, soort van gedeelde smart is halve smart🙈 en toen mijn baby op mn borst werd gelegd was het eerste dat ik zei “uhmmm dit is toch het punt waarop je dan zeg maar alle pijn vergeet??”, wat een leugen was dat haha (althans voor mij)

maar wat jij zegt is zeker waar, het kan altijd beter of slechter gaan.

6 likes

Toch hoor ik liever de erge/heftige scenario’s van youtubers en mensen in het algemeen zodat ik weet wat mogelijk het ergste is dat ik kan verwachten, dan dat ik van iedereen alleen maar rozengeur en maneschijn verhalen zou horen en mijn eigen bevalling dan een enorm drama blijkt waar ik een trauma aan overhoud :stuck_out_tongue: ik bereid me dan liever op het ergste voor en dat het dan meevalt

9 likes

als iedereen er eerlijk over was werden er denk ik een stuk minder kinderen geboren :joy: