Wat is dan het verschil? Spreek je het op zijn Engels uit als Maffoew?
5 kwartier!
Ik heb een onderbuurjongen gehad die zo heet en zijn vriendin noemde hem altijd Mef of Mefjoe.
Mijn no.1 ergernis: mensen die een aanstellerig Brits of Amerikaans accent opzetten zonder dat ze de vocabulaire hebben om dit te rechtvaardigen.
Own je steenkolenengels!
Ohnee😂
Ik ga weer helemaal stuk om het bevallingsverhaal van Angel. Wat een figuur
Ik vond het wel meevallen! Het duurde van te voren lang bij haar maar de echte bevalling vond ik reuze meevallen qua tijd & ogenschijnlijke pijn. Dacht: ef doorzetten en dan is het gedaan Gaf mij juist weer beetje moed voor de toekomst.
Oei dan moet ik haar stories maar even overslagen aangezien het binnen 7.5 maanden aan mij is
Weet je wat mij het heftigste lijkt van zon bevalling. Dat je dan de rest van je leven vast zit aan een kind.
Bedankt voor dit
Ja daar ben ik ook van overtuigd maar ik dacht dat ze een horrorbevalling had, los van het corona gebeuren.
hahahah die stories van angel, zoooo herkenbaar. vooral het stuk over de honkbalknuppel haha
Ik wil echt nooit meer bevallen. De horror
Ook dankzij het ziekenhuis, fout op fout op fout. En niet alles noteren voor de verloskundige om een fout te vermoffelen. Kwamen we een week later achter toen mijn verloskundige de hechtingen ging verwijderen. Er zaten er meer dan aangegeven.
Arch… word alweer pissig
(10 jaar geleden)
Ik vind dit echt de beste beschrijving ooit. Ik voel het gewoon weer
haha ja echt he! zo ga ik het vanaf nu ook omschrijven als iemand vraagt hoe het voelde (en een
eerlijk antwoord wil haha)
Ja echt hè! Als ik denk aan een honkbalknuppel dan voel ik het dus ook weer prima omschrijving van Angel.
Ik vond ontsluitingsweeën de hel op aarde (26uur !) Persen was echt heel chill (20min)
68567 Hechtingen erin boeide me allemaal niks meer toen kind er eenmaal was dus kan ik me niet meer herinneren.
Ik vind het wel echt tof dat ze zo snel al even d’r bevalling uit de doeken doet met fantastisch haar en niet meer opgeblazen gezicht. Zo zag ik er na een half jaar nog steeds niet uit
Ik weet dat het Mascha haar initialen zijn, maar als ik haar zo zie met een shirt met MF erop is het enige wat ik denk: motherfucker
Ik wou net zeggen haha . Ik was zo lelijk tijdens mijn bevalling. Maar zij is tijdens haar bevalling nog mooier dan ik op een gala.
De eerste in 6 minuten en de tweede binnen een minuut, 20 minuten klinkt voor mij echt als een heel lange tijd, dan heb je geen poentje meer over aan het eind denk ik