Beutyblogtopic XL #7

Wie dan? Ik kan eigenlijk alleen Tim Hofman opnoemen

De mannen van Stuk TV (Thomas en Giel iig) zetten ook steeds in hun stories dat kinderen / jongeren ook 1,5 m afstand moeten houden en thuis moeten blijven
 Bij andere influencers is het me ook nog niet echt opgevallen :woman_shrugging:t3:

Oa Josh, Teske, Nina, Noor en Mascha melden het met regelmaat. Meen dat ik er meer voorbij heb zien komen, maar kom ik niet op nu.

3 likes

Die zag ik al ja, ik zeg gelukkig ook “meeste” :face_with_hand_over_mouth::joy:

1 like

Ik was klaar om ze aan te vallen. Dacht huh waar zijn die reacties dan maar in je dm dus
 ik miet leren lezen hahaga

2 likes

En films over naaien
.
.
.
.
:upside_down_face::slightly_smiling_face:

9 likes

Haha ze heeft het wel gehaald. Well thank you corona virus!

Ik denk vooral omdat Chiara ook kritiek heeft gehad op haar.

1 like

Ze heeft het bericht verwijderd (maar volgens mij snap ik de strekking), en ik zie nu dat ze in haar stories ‘excuses’ maakt; ‘sorry dat jullie je gekwetst voelen’. Dan heb je echt een bord voor je kop he

8 likes

Gaat de verontwaardiging hier en in FF Boulevard nou over de video of over de tekst die Doutzen erbij had geplaatst?

Mevrouw verspon heeft haar learning tower binnen hoor.

Wist je nog dat ze zei. Ik koop geen nieuwe. Veel te duur. Iemand 2de hands 1?

Nu heeft ze een van de duurste en krijg jij natuurlijk als volger 10% korting met code serena.

33 likes

Wat had ze gepost dan? Edit: oh al gezien in FF boulevard

Ik kwam hierdoor op het profiel van zielsveel, maar de hond is weer helemaal verdwenen? Geen foto’s meer met de hond. Weet iemand of daar iets gebeurd is? Zijn ze toch weer samen en moest daardoor Slim(zo heette hij toch) weg?

10 likes

Hahaha da’s toch ook helemaal geen goeie promo voor het merk?

“Het ding is helemaal zijn prijs niet waard maar als ik 't gratis kan krijgen wil ik 'm wel aan m’n volgers aansmeren”

Wat een trut.

15 likes

Haha oh nee!! Inderdaad weg uit z’n bio en alle foto’s verwijderd. Die gast is echt niet goed joh.

9 likes

Ik heb zo’n donkerbruin verloederen dat die hond van Zielsvel een stichtinghondje was en dus niet meteen de perfecte huishond was. Persoonlijk zou ik daar ook niet aan beginnen als (co)ouder van 2 kleine kindjes.

5 likes

Ja vermoeden dus, ik verloeder niks.

22 likes

Denk niet dat ze weer samen zijn. In de bevallingsvideo had Serena het nooit over ‘ons’ als het ging over de thuissituatie en Cameron slaapt bijvoorbeeld ook bij haar op de kamer en niet bij ons. Vind het wel knap hoe ze dit (lijkt te) doen en het niet breed uitmeet op social.

5 likes

Ik dacht aan mezelf, omdat ik had gezegd dat haar leven toen (2 weken geleden nog) al precies quarantaine leek. Zoals de afgelopen 5 jaar eigenlijk.

2 likes

Anna Nooshin en Josh hebben Corona :cry:
Anna Noosin heeft nog wel haar stiefdochter in huis gehad en is geshamed door rtl😭
Want haar moeder heeft astma en dat is best gevaarlijk.
Het zit niet mee.

1 like