Beutyblogtopic XL #7

Nooit bevestigd toch dat Anna het heeft? Alleen een kans omdat ze op dat event was?

1 like

Ze zal wel getest zijn denk ik?
Josh V werd ook getest door de ggd.

Waarom worden zij wel getest en alle ‘normale’ mensen niet meer?

15 likes

Ja omdat haar vriend het had en haar vriend symptomen had en met de ambulance naar het ziekenhuis moest. Anna is net als heel veel op een event geweest van Josh en heeft een brief van de ggd gekregen. Al die mensen die op dat event zijn geweest zijn niet getest.

@Hatsmetflats

1 like

Huh heeft zij een stiefdochter???

Dochter van haar vriend (Nassim)

Ja snap ik maar heb gemist dat hij een kind had haha.

Baseer je dat Anna het heeft op het feit dat ze met Josh contact is geweest? Of heb je ergens een bevestigd bericht gelezen dat Anna het heeft?

1 like

Normale mensen worden wel getest als de omstandigheden om een test vragen.

1 like

Dit is toch classic Cynthia? Als er een mogelijkheid is om anderen de les te lezen of te laten blijken dat je zelf van het superieure soort bent: instagramstories.

Enige manier om eraan te ontsnappen is ontvolgen

41 likes

Of kritisch reageren zodat ze je blokkeert :wink:

7 likes

Niet meer zomaar hoor. Alleen als je in een risicogroep valt. Maar Josh was er vroeg bij volgens mij testen ze toen nog sneller.

Niet zomaar. Maar wel als je klachten hebt waarmee je in het ziekenhuis beland en er uitsluitsel nodig is. Wat dus in het geval van Josh bij haar vriend gebeurde. Waardoor zij en hun kind ook getest zijn. Het is dus niet zo dat ze een andere behandeling hebben gekregen.

1 like

ook echt 64 (!!!) stories staan er nu open bij haar. ain’t nobody got time for that

edit: ok grapje ik heb ze allemaal bekeken

41 likes

Je weet dat je je écht verveelt als Cynthia haar Story er zo uit ziet: ------------------------- en je ze allemaal bekeken hebt :sob:

56 likes

Dat geloof ik ook niet hoor! Ik denk dus dat het kwam omdat zij het al vrij “vroeg” hadden. Maar momenteel krijgt directie familie van iemand met vastgestelde Corona geen test.

2 likes

en je vraagt je af waar het mis ging als jij uit pure verveling al haar stories kijkt en zij een coachingstraject van 15000 euro heeft gekocht

29 likes

Hahahah, ze moet toch de lokale (pyramid scheme) ondernemers ondersteunen in deze barre tijden.

5 likes

15000 euro voor 6 maanden coachen? Dan betaal je iemand een maandsalaris. Komt die je dan fulltime coachen ofzo. Kanonnen.

15 likes

Ja maar als je iemand 15k betaalt om je te coachen, kun je vervolgens zelf iemand anders voor 18k coachen! Maar het is geen pyramideschema hoor!

34 likes