Beutyblogtopic XL #7

Aangezien ik het zonde vind om te ‘zeuren om het zeuren’ zal ik het hierbij laten. De meningen zijn duidelijk en verder denk ik niet dat we in een onaangename discussie hoeven te raken over kleine dingetjes.

Ik heb nergens iemand een dierenbeul genoemd, dat woord neem jij zelf steeds in de mond. Ik heb ook al gezegd dat iedereen lekker moet doen wat hij/zij wil, maar dat ik nog steeds een andere mening kan en mag hebben.

Zo te lezen heeft serena iets gepost over dr zieke kat

58 likes

Thanks voor de discussie jongens. Precies wat ik nodig had in deze tijden.
#sorrynotsorry

10 likes

Een keer geprobeerd, nooit weer😂

2 likes

Here to serve… The drama.

1 like

Doen ze zelf :muscle:

1 like

Girl beter lezen, elke post eindigt daar zo’n beetje mee

6 likes

Btw influencers die meelezen. Kunnen jullie niet met een grote groep influencers een feest vieren ofzo en dat vloggen. Dan hebben wij weer een gate om over te zeiken. Bijvoorbaad dank

5 likes

Ik dacht even dat jij en @HvO het over je vagijn hadden. Tot ik je laatst zin las…

6 likes

Zie het als een soort voorpret, net als maanden van tevoren al je vakantie helemaal plannen. Zeker als je nu de hele tijd thuis zit en verder eigenlijk niks te doen hebt. Ik snap het wel. :relieved:

5 likes

Haha ik ben zelf ook zwanger, maar kijk juist niet zo er uit naar de bevalling dat ik het voorpret zou willen noemen haha! Maar is voor iedereen anders natuurlijk

Laat het nou net zo zijn dat ik dat niet zo zei.

2 likes

Die studio tour van Nikkie, zo gaaf allemaal!

6 likes

12 likes

Yup really.

Deze koala is oprecht heel tof. Die zou ik zo in mijn tuin ophangen XD

Jee wat ben jij irritant.

2 likes

De discussie was al afgelopen en dan wordt er door @anon50301661 nog even een meme met Really Bitch er doorheen gegooid. Wie is er nou irritant? E als je zo’n meme dropt dan krijg je ook een bijbehorend antwoord.

12 likes

Speaking of Serena, altijd wanneer zij besproken wordt legt mijn hoofd direct de link naar bettygate; over 15 jaar ‘mama was jij betty_88??’ :joy:

8 likes