Beutyblogtopic XL #7

Gebeurt :roll_eyes:

81 likes

Het is gebeurd ! He trow me of the trap on spies

93 likes

@Hejira oja shit, ben echt nog niet wakker. Excuse me

1 like

Maar dan wel met spelfout :confounded:

Edit: spuit elf…

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

“Toen ik een paar weken geleden hoorde dat hij uit kwam moest ik hem hebben”

Er zijn mensen die twee jaar er naar uit gekeken hebben en er geen konden kopen omdat ‘ie heel snel uitverkocht was.

1 like

Het lijkt net of ze zijn hoofd vasthoudt met een grote reuzenhand

35 likes

Dat is heel zuur, maar daardoor hebben ze er niet meer recht op vind ik. Dat is zoiets als “Het is niet eerlijk dat de concerttickets zijn uitverkocht, ik ben sowieso langer fan dan de gemiddelde bezoeker!!”.
Nogmaals wel heel zuur voor die mensen hoor, dat wel

9 likes

Dat klopt deels inderdaad. Maar vind het gewoon zuur dat Mascha gratis een opgestuurd krijgt terwijl ze er (denk ik) nooit eerder van gehoord heeft. En dat het dan is “het ziet er zo mooi en schattig uit”.

2 likes

Nee ze deelt al haar artikelen (automatisch?) daar. En ik volg haar op Goodreads.

1 like

Doet me denken aan Shirley van mommytobe/styleguide.nl die jaren geleden geen gratis invite kon krijgen voor een optreden van Anouk omdat ze daarvoor niet genoeg volgers op Instagram had o.i.d. terwijl ze wel al jaren superfan was en andere mensen gewoon het zo konden krijgen omdat ze wel populairder online waren.

5 likes

Wat leuk! Ik dacht alleen altijd dat zij samen was met een vrouw.

Ik snap sowieso niet waarom Cynthia mijn goodreads vervuilt met haar blogposts die NIET over boeken gaan?? (Ja ik moet haar ontvolgen daar, nog niet aan toegekomen).

12 likes

Ja, is voor mij de reden dat ik haar daar ontvolgd heb!

1 like

Dat was in haar vorige relatie, nu is ze al een tijd samen met Luuk.

1 like

Ze is bi en haar vorige relatie was met een vrouw. Waarschijnlijk daardoor

3 likes

Leuke outfits van sereen. Maar ik wil haar code niet gebruiken maar wel de kleren met korting bestellen :joy: dan maar Anna’s code gebruiken? Maar zij was ook canceld toch? Wie blijft er over? Wie gunnen we money?

4 likes

Ik ben voor FF affliated links ed, in plaats van influencers steunen het forum steunen. Dus misschien kan iemand zorgen voor FF kortingscodes? :grin:

21 likes

Betty20 voor 20% korting

19 likes

Op wat? Desenio? Shein? Asos? Daniel Wellington?

1 like