Het was niet zo Slim
Ah, called it over dat stichtinghondje!
Ik zit er al heeel lang niet meer in maar er zaten best veel leden van de harampolitie bij, dus dit zou me niet zo verbazen!
Ik val van de ene verbazing in de andere vandaag op het forum
O nee, met harampolitie doel ik op het naast een meisje zitten in de bus. Wat mannen die de bus nemen kan ik me voorstellen dat het erom gaat dat je een man moet daten die geld/een eigen auto heeft? Die groep heeft echt heel erg veel leden hĆØ, ik heb er wel ergere dingen gelezen.
Ik zit in die groep maar āweā weten het zelf ook niet
Jij vond serieus dat je met deze post de ādiscussieā had āafgeslotenā?
En je noemt dan ook nog eens iemand anders irritant. De zogenaamde discussie boeit me niet eens maar dit is echt heel kinderachtig en raar om te zeggen
Hij was nu een hele dag later volgens mij wel geslotenā¦
Ggggg ja ik weet het maar mān bloed ging gewoon koken van de āik denk dat jij gewoon vindt dat ik gelijk hebā dat is echt zo vals om te zeggen
Ik vind dit een beetje zeuren om het zeuren
Ik zit ook in die groep. Bizarre dingen komen soms (eigenlijk altijd) langs, maar vind lives kijken altijd wel leuk.
Sorry reactie op de discussie die al voorbij was
Ik snap de redenatie ook niet zo goed. Als ik kijk maar mijn laatstse konijn dan kan ik bijvoorbeeld ook nog heel boos worden op mijn vader omdat hij mijn zorgen in de eerste instantie niet zo serieus nam en dacht dat het kon wachten, maar ik ben nog nooit boos geweest op de dierenarts omdat hij besloot dat het konijn beter ingeslapen kon worden.
Context: mijn konijn bleek een hersenvliesontsteking te hebben en dat verslechterde binnen 24 uur zo erg dat hij begon te tollen en dan is het te laat voor behandeling. Bij de dierenarts kwamen we er ook pas achter dat hij blijkbaar een tumor had. Ik wil niet eens weten hoeveel pijn hij daardoor heeft moeten verbergen. Zelf zag ik al dat het niet goed ging want hij at opeens nauwelijks iets en zijn voetje was aan het stampen. 100% zeker weet ik natuurlijk niet of behandeling in die fase nog zinvol was geweest maar ik ben mijn dierenarts heel dankbaar dat hij hem nog veel meer pijn heeft bespaard. Ook al was het voor mij een beslissing die ik echt in hysterisch tranen heb geaccepteerd. Hij was gelukkig al redelijk oud 7 jaar.
Maar eerlijk gezegd los van de opmerking over dierenartsen snap ik de forummer (sorry even de naam kwijt) ook wel goed. Sommige behandelingen zoals MRI lijken mij op het oog ook niet nuttig, maar als mijn dierenarts het zou adviseren zou ik hem wel geloven. Ik weet namelijk 100% zeker dat die nooit heeft gehandeld in strijd met wat het beste is voor het dier. Hoe verteld ik het zelf ook vond op dat moment. Dus ik ondersteun jou volledig @fysicus de meeste dierenartsen doen het voor de dieren. Overal zijn een paar rotte appels maar daar moet je niet in overgeneraliseren
Hoe FUCKING irritant is het dat Mas gewoon een ac switch KRIJGT terwijl ze er allang een hebben. I no trek.
Ja maar ze is een echte gamer ho0r
Flauw
Zijn haar woorden
Cynthia gaat trouwen jongens!
Correctie HET IS EMMY
Ik zag het artikel op Goodreads en toen leek het van Cynthia :ā)
Eerste zin van het artikel is trouwens zeer forumproof.
Ze zegt letterlijk dat ze zichzelf geen gamer noemt.
Precies niet.
Wat? Staat er nieuws over Cynthia op Goodreads?