Ik vind het altijd zo grappig als youtubers ergens mee zitten en vervolgens voor de camera gaan zitten om er “advies” over te geven, terwijl ze in werkelijkheid alleen maar zichzelf op zitten te beuren (looking at you Mascha, met je “trek je er niks van aan als mensen je nadoen”)
Kan ik ook met een orka of krokodil zwemmen???
Allemaal leuk en aardig, maar ik kom alleen als ik in een steigerhouten stapelbed mag in een souterrain met een heel klein beetje duinzicht.
@grace @anon50301661 hebben jullie al afgesproken wie er de dolfijnaftrekdienst gaat doen?
!
Hoe kunnen die mensen in vrede slapen 's nachts.
Haha oké maar wel alleen met vegan dolfijnen.
Ik leer je ook nee zeggen!!! Dat zit gratis bij de prijs inbegrepen. Koopje.
Het is duidelijk komkommertijd
Zo maar echt
Ze heeft op instastories gepost dat er al een tijdje een grap klaarstond, maar dat het niet goed voelde om te uploaden onder deze omstandigheden. Dus geen 1 april grap van haar dit jaar
Zo te zien zijn Serena en George wel uit elkaar
Edit: oh zie nu pas dat het ook in het mommybloggerstopic besproken wordt. Lastig al die categorieën haha
Dit wilde ik net komen posten.
Wow die oudste lijkt echt mega veel op Sjors
Ja, je merkte dat op zich al wel aan haar video’s, ze had het altijd over dingetjes van “hier heb ik dan nu planken opgehangen” waardoor je merkte dat sjors daar niet meer woonde.
Ik vind het een goede post, hopen dat het goed gaat met serena (maar denk het wel!) en dat mensen niet te veel opzoek gaan roddels en spannende verhalen
Dit wordt ook in het mommybloggerstopic besproken, voor wie niks wil missen
Wat hilarisch dat Bonnie een tent heeft gebouwd in de woonkamer haha. Ook zonder schaamte.
Deze post is voor mij duidelijk maar voor 100 anderen blijkbaar niet?
Single?
Ben je vrijgezel?
Is je relatie over?
Mee eens, vind haar niet meteen mommyblogger omdat ze 2 kinderen heeft.
‘Mama van Loïs’ reageert met ‘bossmom’
-
whyyyy verwijs je naar jezelf als ‘mama van’. Je bent toch meer dan dat? (Love alle mama’s, maar pls leen er niet je hele identiteit aan)
-
sinds wanneer is ‘bossmom’ ook een ding???
Ook de mensen die alleen met ‘???’ antwoorden, ongekend
Hoop overigens stiekem wel echt dat Serena er nog meer over wilt delen maar ik zou haar ook groooot gelijk geven als ze het niet doet.
Hahaha.
Oh ik erger me ook aan de andere influenzas die slijmerige berichten posten als ‘jij kan dat’ en ‘trots op je lieverd’.