Vind deze dan ook wel weer vrij onaardig “O heel verdrietig. Sterkte! Maareh… je weet denk ik dat deze caption veel vragen oproept. Ga je daar antwoord op geven of is dit meer voor aandacht genereren?”
Singel geworden
Ach over 2 weken komt er toch wel een video oid met uitleg want dat levert views op en views = geld en dat kan ze goed gebruiken in deze barre tijd. En als ze er niks over zegt ondanks alle reacties, vind ik dat heel netjes van haar. Zo zou het ook moeten.
Ik snap het totaal dat ze zich zo afzijdig houd en het bij een simpel berichtje laat.
Maar stiekem hoop je dan toch dat ze het net zo breed op sociale media gaan uitvechten als André Hazes.
haha die vent ook gewoon stug zielsvel blijven noemen, mooi.
Gelukkig
Ik ben dus sinds ik hier meelees al zo benieuwd waar deze bijnaam vandaan komt!
Veel jargon vanuit EGF heb ik inmiddels wel kunnen ontcijferen, maar deze Het blijft me een raadsel.
Hij heeft een x zielsveel als zielsvel gespeld. In een post of in die gare rant, dat weet ik niet meer
dank!!
Hahahahaha ja met van die handgeschreven briefjes door het hele huis ofzo
12 maandjes
Ik lach hardop. Dacht dat het alleen een fb-post was. Kan mij helemaal geen briefjes herinneren. Wat is dittttt
ik dacht ook dat dat in die fb rant stond maar deze vond ik toen ik zocht op “george zielsvel” haha
Ik erger me echt kapot aan al die lui die single als singel schrijven. Wat irritant!!
Zou ze misschien geïnspireerd zijn door Co om toch maar eindelijk te delen dat ze weer single is? Het is idd haar goed recht om het voor zichzelf te houden, maar ik denk toch dat je hierdoor alleen maar meer vragen krijgt. Daarom krijg ik ook het idee dat de hele break-up tussen hun best wel moeilijk en misschien niet zo netjes is gegaan. Er waren natuurlijk al een paar gekke dingen gebeurd, zoals die inzinking van hem voor haar eerste zwangerschap.
Haha omg nu weet ik eindelijk waar “zielsvel” vandaan komt.
Ik dacht op de één of andere manier altijd dat het iets te maken had met een voorhuid maar de link kon ik maar niet leggen
De post-apocalypse fbpost van zielsvel was er ook een, ik dacht dat het daar vandaan kwam ook.
Co als in de vliegdame?
Ja Co with the flow idd!