Beutyblogtopic XL #7

Niet als het over het concept gaat maar wel als het design 1 op 1 is nagedaan. Maar geen idee of dat het is want heb niet gezien wat ze heeft gezegd haha.

1 like

Jeetje wat heftig voor je. Dit laat wel zien dat die coaches niet alleen irritant zijn maar ook gewoon echt gevaarlijk. :heart:

6 likes

Weet iemand trouwens over welke grote bedrijven mas het heeft, die haar planner hebben nagemaakt?

De vlog is vandaag 13 minuten, waarin ze een monoloog van acht minuten houdt over hoe weinig ze geeft om copycats. Suuuure mas.

6 likes

@Monstertruck Nou ja, ik heb er wel last van gehad, maar destijds was ik niet helemaal mezelf denk ik. Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat zij zelf een eetstoornis gehad heeft. Had ik dat wel geweten, dan had ik nooit coaching bij haar gehad. Achteraf gezien was het een domme keuze, maar ja, dat is allemaal achteraf en daar doe je helaas niets meer aan. Maar ik ben oke, lief van je.

@Flamoes Helemaal mee eens! Wou dat ik het vanaf het begin had ingezien.

9 likes

Geeneens een slechte 1 april grap van Mascha dit jaar? :scream:

image

Never forget

69 likes

Ik vond het toen leuk om te lezen dat er echt meiden waren die kaas op hun gezicht gedaan hadden. Hoe dom kan je zijn

1 like

Hahah ik kan het me ergens nog wel voorstellen dat je als 14-jarige bakvis alles gelooft wat de heilige allereerste beautyblogger Mascha zegt. Ik heb dan dit niet gedaan, maar ook weleens maskertjes van ei of avocado gemaakt hahah dus kaas is dan niet zo’n stretch

5 likes

Ik was al heel het forum aan het afzoeken of ik niet iets gemist had :sweat_smile: :see_no_evil:

shit man…
ā€œ,Daarom laten we ons elk jaar doormeten door natuurgeneeskundigen. Dat kost 250 euro per consult, elk vervolggesprek kost 107 euro per half uur. Bij elkaar betalen we voor ons samen ongeveer 1000 euro. Daar komen eventuele supplementen nog bijā€

Waarom heb ik echte geneeskunde gestudeerd? :sweat_smile:

20 likes

Ik vind het altijd zo grappig als youtubers ergens mee zitten en vervolgens voor de camera gaan zitten om er ā€œadviesā€ over te geven, terwijl ze in werkelijkheid alleen maar zichzelf op zitten te beuren (looking at you Mascha, met je ā€œtrek je er niks van aan als mensen je nadoenā€)

1 like

Kan ik ook met een orka of krokodil zwemmen???

5 likes

Allemaal leuk en aardig, maar ik kom alleen als ik in een steigerhouten stapelbed mag in een souterrain met een heel klein beetje duinzicht.

12 likes

@grace @anon50301661 hebben jullie al afgesproken wie er de dolfijnaftrekdienst gaat doen?

afbeelding !

31 likes

Hoe kunnen die mensen in vrede slapen 's nachts.

9 likes

Haha okƩ maar wel alleen met vegan dolfijnen.

Ik leer je ook nee zeggen!!! Dat zit gratis bij de prijs inbegrepen. Koopje.

1 like

Het is duidelijk komkommertijd

4 likes

Zo maar echt :rofl:

Ze heeft op instastories gepost dat er al een tijdje een grap klaarstond, maar dat het niet goed voelde om te uploaden onder deze omstandigheden. Dus geen 1 april grap van haar dit jaar

Zo te zien zijn Serena en George wel uit elkaar

Edit: oh zie nu pas dat het ook in het mommybloggerstopic besproken wordt. Lastig al die categorieƫn haha

29 likes