Zie dat @Freedom al heeft gereageerd om de PTSS kwestie, maar @SuperCoolePinda lekker bezig! Fijn dat je de studie ook leuk vindt, mocht je ooit vragen hebben kan je me altijd een berichtje sturen
Oh zo haha ja klopt, ik dacht dat je bedoelde dat mensen vaak random dingen aftrekken die ze eigenlijk niet zouden mogen aftrekken. Maar omdat dat dan ‘lukt’, ze het blijven doen. Maar wat jij zegt is helemaal waar haha, het betekent niet dat het dan gratis is.
Haha deze post out of context trekken
Smeuïg verhaal wel (mocht het zo zijn, ik weet van niks)
Als het een seksuele intimidatie (of iets in die hoek) zaak is, vind ik het nogal not done om te gaan speculeren wie het slachtoffer is, terwijl het slachtoffer zelf aangeeft dat ze sowieso al niet in de hele vete betrokken wilde zijn.
Edit: zie dat het in het nrc artikel niet naar voren komt, maar in andere artikelen wordt gesproken over een vrouw binnen Denk, met wie hij een affaire had, waarin een ernstig incident zich heeft voortgedaan dat zelfs met Kadija Arib is besproken (die de vrouw in kwestie had aangeraden om aangifte te doen). Vervolgens is het incident door Denk een jaar later gebruikt om Kuzu weg te krijgen, zonder dat de vrouw dat wilde.
Gedwongen tot wat?
Ik zie het niet in het artikel, maar waarom denk je dat hij zijn vrouw gedwongen heeft tot het dragen van een hoofddoek? Zat moslima’s die hem uit eigen keuze dragen.
Dat stond in de desbetreffende tweet die in de post stond, maar die is nu verwijderd.
Oké, die heb ik niet kunnen lezen, niks gezegd!
Ahah fuck! Dat is ladiesPT dat was ooit echt een cringe fitgirl. Ik had haar geblokkeerd omdat ik dat hoofd niet meer aan kon op mijn voorgestelde pagina’s
Nog even en het blijkt dat John Sabbelkorn weer gecoacht wordt door bossbabe Suz.
Edit :
Hah ze heeft letterlijk een in 7 stappen naar je €25.000,- programma
En zij door Cynth en dan is het circkeltje rond
Wie weet maar Cynthia is sowieso ook klant bij Suz! Dat was al eens uitgekomen.
En waarom dan ook niet andersom he.
Ze zijn zaadzusters (iew) maar dan voor coaching
Raadzusters dan maar
Grappig, dat zei ik vroeger ook ongeveer hetzelfde tegen mijn kinderen.
Mascha praat over copycats van haar planner maar kun je wel iets ’copycatten’ als het geen een uniek product is?
Ik moest wel een beetje lachen toen ik die John en Jeanet besproken werden. Ik heb ook een coach gehad voor trainen en afvallen en zij werd ook weer door hun gecoached. Uiteindelijk is ze met haar hele coachingsprogramma gestopt en heeft ze een tijdje als businesscoach voor hun gewerkt. Maar goed, klopt wel dat ze op zoek gaan naar kwetsbare mensen. Ik was zo beïnvloed dat ik best veel geld heb neergelegd (en bijna een eetstoornis rijker). Gelukkig kwam ik op tijd bij zinnen
Dat ging om de kleurencombinatie en het patroon toch? Ze zei ook dat haar planner op zich niet origineel was.
Dit klinkt meer als Cynthia