Iemand reageert ook op de post van Serena “sometimes less is more”, flinke sneer naar George
Ik heb 'm een keer in het echt gezien en hij is dus in 't echt ook behoorlijk knap. En een goede muzieksmaak, was bij concert, haha.
Ik vind het maar een rare post van Serena en helemaal niet zo professioneel.
Ipv een of andere vage tekst kan je toch ook even 2 zinnen plaatsen waarin je zegt: “lieve volgers Sjors en ik zijn uit elkaar. Ik wil er vanuit privacy verder niet over uitwijzen en ik hoop dat jullie dat respecteren.”
Ze MOET niks hoor maar bij mij komt het ook echt over alsof ze het er om doet, lekker beetje mysterie opbouwen zodat mensen je blijven volgen of zo.
En het komt idd ook mij over alsof hij behoorlijk buiten beeld is als zij zegt “twice the work”. Dus dat vind ik ook wel bijzonder.
Haha ik moet echt lachen om die liefde voor Steven, hij kwam over als een leuke en knappe gast maar die fucking middelvinger op ieeedere foto, wat was dat?
Ik snap overigens niet hoe duidelijk men het wil hebben - dat ze single is impliceert letterlijk dat zij en George niet meer bij elkaar zijn. Wat is daar nou mysterieus aan?
Maar hoe vind jij het niet duidelijk? Ze is single. En twice the work is zo dubieus toch nog niet? Ze doet het ‘alleen’ ze staat met de kids op en gaat ermee naar bed en ze zullen vast naar sjors gaan net zoals bij meeste gescheiden gezinnen. Maar ook van die gezinnen doen zowel vader en moeder het ‘alleen’ als ze de kids hebben en er geen andere partner (als in nieuwe liefde) in beeld is.
LOL @anon50301661 waar is jullie mening op gebaseerd? Want je hebt ‘m destijds alleen een paar keer in die weekoverzichten gezien, volgens mij.
Misschien kunnen ze niet naar hun vader ivm de coronacrisis? En moet ze het nu dus tijdelijk even alleen doen ofzo
Ik hoop toch echt van harte dat de Corona crisis gescheiden gezinnen die gewoon in hetzelfde land wonen niet in de weg staat?!
Tenzij sjors nu op de IC ligt natuurlijk.
Dit is toch gewoon een duidelijke post? Ze staat er alleen voor.
Ik vind het super netjes hoe ze dit buiten social houd en geen details deelt, het gaat hier wel over kinderen.
Ik kan me wel voorstellen dat je je pasgeboren baby liever binnen houdt en dat bezoekjes aan of van de andere ouder nu even on hold staan. Ze zegt ook dat ze alleen kan werken tijdens de middagdutjes of ‘s avonds als ze in bed liggen.
Als videoland sereentje een serie had aangeboden is 't maar de vraag of ze hetzelfde had gedaan
Lees je mijn post wel?
Omg. En die Darcy das ook een portret zeg jeeetje.
Ik denk at Serena al voor de geboorte van haar laatste kind al lang vrijgezel was. Maar dat ze het toen niet kenbaar wilde maken. En nu wel een goede tijd vond.
In verband met de vele vragen die ze zou krijgen.
Volgens mij had iedereen dat hier al lang door
Single zwanger zijn lijkt me met name emotioneel gezien echt een uitdaging. Sneu dat het zo is gelopen.
Ik wilde even de video als studiepauze kijken en toen zag ik hoe lang die duurde. Laat maaaar
Ik heb m aanstaan tijdens het opruimen, maar zou er echt geen uur voor gaan zitten hoor. Tussendoor vreten ze ff pizza en dat is het best idea ever zoals ze zelf zeggen. Okkkk.
Taajdaaj