Ik dacht ook echt dat zielsvel uit het fb epistel kwam! Zou hij het dan zowel daar als in die briefjes verkeerd hebben geschreven?
Wat nou als wij hem hier belachelijk denken te maken terwijl het gewoon een inside joke tussen hun twee is?
Ik dacht ook echt dat zielsvel uit het fb epistel kwam! Zou hij het dan zowel daar als in die briefjes verkeerd hebben geschreven?
Wat nou als wij hem hier belachelijk denken te maken terwijl het gewoon een inside joke tussen hun twee is?
Ik vind het zo irritant (weet ook niet waarom) dat er altijd zoân zus Serena gaat verdedigen in de comments en gaat reageren. Ze is een grown ass woman, ze kan het heus wel zelf?
Is haar moeder ook al in de comments bezig?
Juicy wel hoor dit. Al waren er signalen genoeg, dat ze uit elkaar waren. Vind dat Serena er heel professioneel mee omgaat. En respect. Het lijkt mij zeker niet makkelijk, met twee zulke kleintjes er alleen voor staan (al zal ze ongetwijfeld veel hulp krijgen, hoop ik tenminste).
Maar waar ik me idd ook over verbaas, als serena keurig haar mond houdt op dergelijk commentaar, waarom is er dan familie die wel behoefte heeft zo iemand een veeg uit de pan te geven?
(Love Miss Babcock )
Lol. Serena heeft ook echt een jaloersmakend huis, in haar eentje, in een duurdere gemeenten. Denk eerder dat Zielsvel nog eerder van haar afhankelijk is dan andersom.
Ja en net of samen boodschappen doen een teken is van ultieme afhankelijkheid
Sorry maar als ergens pijnlijk duidelijk wordt dat ik niet voor mezelf kan zorgen is het wel tijdens een solo trip naar de supermarkt
Ik hoop nog steeds op een reĂŒnie tussen Sereen en Steven.
https://www.beautylab.nl/category/instalab/page/4/
Dit is een post van 3,5 jaar geleden, waarin ze aangeeft te snel verliefd te worden en niet goed in te zien dat mannen eigenlijk niet bij haar passen⊠En dan nu alleenstaande moeder zijn. Ik ben blij dat ze zoân lieve familie heeft en volgens mij ook echt supervriendinnen, want pittig is het wel hoor.
Hij heeft een vriendin en wordt vader, echt Lucky girlfriend want hij was(is) zo leuk
Ahh leuk om te horen!!
Zou George dan helemaal niet meer in beeld zijn als vader? Jezelf alleenstaande moeder noemen vind ik dat namelijk wel insinueren
Maar ze is dan toch alleenstaand én moeder.
Staat er los van of hij nog deels zorgt voor de kinderen
Ja taaltechnisch klopt het ook wel dat ze alleenstaand en moeder is. Maar ik vind alleenstaande moeder toch wel overkomen alsof je er alleen voor het moederschap staat. Maar goed ik snap dat iedereen daar anders over denkt.
@Bridgetogantry
Moet er per se een term voor zijn dan? Je bent gewoon moeder of je nou een relatie hebt (met de vader of een ander) of niet.
ik ben het wel met je eens taaltechnisch, ik zou dat zelf anders formuleren, single en mamma. Alleenstaande moeder heeft ook betrekking op het woord moeder en lijkt te impliceren dat je alleen staat in je moederschap maar dat hoeft Serena natuurlijk helemaal niet te bedoelen.
Waar noemt ze zichzelf âalleenstaandâ dan? Ik lees alleen âsingle momâ.
Ik dacht toch echt dat alleenstaande ouder een algemeen geaccepteerde term is voor alleenstaande mensen met kinderen. Ook al zijn de kinderen bij wijze van de helft van de week bij de andere ouder, dan ben toch nog steeds een alleenstaande ouder?
Niets te nadelen hoor, maar vind het bijzonder te lezen dat mensen de term blijkbaar ook heel anders kunnen interpreteren.
Alleenstaand/vrijgezel/single is toch allemaal hetzelfde?
Dat staat zelfs op overheidsformulieren zo aangegeven. Je bent alleenstaand, samenwonend of getrouwd.
Ik begrijp de verwarring niet
Ik vind âalleenstaandâ zo heftig en alleen klinken terwijl ik bij âsingleâ eerder denk aan happy single.
Maar goed sorry, ontopic: ik kreeg ook het idee dat ze er echt alleen voor staat omdat ze zegt âtwice the hugsâ en dat vind ik niet klinken alsof er bijv. co-ouderschap is. *Maar ik zoek vast te veel achter een zoete quote.
Ik vond hem ook heel leuk! Al stak ie op alle fotoâs zijn middelvinger op haha