Beutyblogtopic XL #7

geen zorgen het gaat over mascha dan is ze eenmaal direct in attackmode

1 like

Jaaa die mega fan, hoe heet ze ook alweer, reageert op élk bericht

Misschien ben ik nu echt een hele zure trut. Maar vind hypocriet als iemand dit deelt die zelf ten eerste mega veel vliegt. Maar ook haar hele leven bestaat uit consumeren en andere aansporen zoveel mogelijk te consumeren met haar ads en #spon en 30 eigen lijnen meuk. #eindegezeik

92 likes

MaAr iK BEn VeGAn

6 likes

Wauw gewoon nog steeds zo druk :scream:

Maar toch! Wil niet eens weten hoeveel er normaal vliegt.

2 likes

7 likes

Godver al die journalisten die in naam van de massa spreken. “Er zijn genoeg tegeltjes die ons vertellen dat niet geld, maar onze gezondheid goud waard is, maar voor het eerst in ons leven ervaren we wat dit werkelijk betekent.”

Alsof er geen duizenden mensen rondlopen die dagelijks bewust zijn van hun slechte gezondheid. Lekker ableist weer.

45 likes

Ahh dat ziet er al beter uit.

@VickyViolence Ja, ook dat soort opmerkingen. En hoeveel oudjes zijn altijd eenzaam en krijgen sowieso amper bezoek.

4 likes

Precies, het artikel pretendeert bewust en dankbaar te zijn maar gaat volledig voorbij aan het feit dat de opgenoemde zaken voor héél wat mensen niet vanzelfsprekend zijn.

4 likes

Het is gewoon zo een fout artikel op zoveel fronten.

3 likes

De modeshow van Mancha en Gregor aan het eind van dat filmpje… wat gênant!!! Die broek van Gregor ook… :woman_facepalming:

2 likes

Dat stukje dat ze op die tafel gaan liggen om de sokken te showen, ik ga stuk :joy: :joy: :joy:

3 likes

Vind dit soort columns zo lekker problematisch uit de hoogte. Als je nu thuis zit terwijl je gezond bent, een achtertuin of ander buiten hebt, ruimte binnenshuis hebt en genoeg geld hebt om de bol.com leeg te kopen met nutteloze hobbytroep en onder het mom van #supportyourlocals elke week thuis uit eten gaat, moet je gewoon geen artikelen schrijven over hoe je deze periode kan duiden als iets om dankbaar voor te zijn. De overload aan geprivilegieerde mensen in de media is moe makend (net zoals al die gezinsfoto’s van binnenzittende witte rijke gezinnen in grote huizen, die dan vertellen dat het moeilijk is, maar ook zo mooi en eigenlijk best te doen).

Lol die modeshow van Mascha, zij kunnen ook nooit gewoon rustig iets kleins doen. Wie gaat er nou tien van die lelijke shirts dragen.

48 likes

Tie dye is nu natuurlijk een trend, maar Mas en Gregor vinden dit al jaaaaren cool

2 likes

Hoe kun je zoveel “oude” kleding hebben?

En slecht voor babys slaat ook nergens op. Kleding uit de winkels is ook geverfd en je wast het toch

Volgens mij wordt babykleding niet met zulke verf geverfd.

1 like

Zo goed gezegd over dit stuk. Sowieso is dit virus overduidelijk een mondiaal probleem, maar wordt er weer zo erg vanuit de Nederlandse blik gekeken. Ja, hier zorgt de overheid (grotendeels) wel voor ons, maar in bijv Bangladesh staan miljoenen kledingwerkers op straat en die hebben geen buffer en ook naar Afrika kraait geen haan, terwijl een deel in onhygeniesche sloppenwijk wonen en van dag tot dag afhankelijk zijn van werk of straatverkoop (een van de vele voorbeelden hoor, dit is toevallig iets waar ik interesse in heb).

Iedereen loopt hier nu lekker kumbaya te doen of buiten voor oma te zingen en verantwoord lokaal te shoppen en als dit straks voorbij is rennen ze weer naar de Zara en vergeten ze oma weer.

Edit: lekker zuur verwoord dit en ik doe er zelf vast ook aan mee en alle beetje helpen en positief zijn is beter, maar zo’n stuk van het Parool is dan zo hooghartig ofzo. Het stoort me gewoon.

34 likes

Ik denk als ze die tiedye verf in nld hebben gekocht het sowieso minder schadelijk is dan de verf die wordt gebruikt in textielfabrieken buiten Europa.
Waarom zou het slecht zijn? Omdat het felgekleurd is?

Goed punt maar ‘zij’ in ‘Afrika’ wonen niet allemaal in onhygiënische sloppenwijken.

20 likes