Verwacht ook niks beters van die site
Dat vind ik dan toch wat gek, dat je zoiets van iemand (onbekends) hoort en dat meteen als waarheid aanneemt? Want er waren ook mensen die zeiden van niet. Geen oordeel maar benieuwd hoe je dan zeker kan zijn van zoiets.
Echt walgelijk
Ik begrijp verder weinig van deze vete en dat hoeft ook niet, maar hoe dan ook is outen/trollhunten niet toegestaan toch. Zelfs al is er een troll, letās not feed it.
Sick. De geniepige roddeltante in mij wil weten wie er achter die chantagepoging zit, maar mān volwassen ik vind het megaclassy van haar dat ze die niet noemt.
Tof om te zien dat Nikkie er al zoveel Insta volgers bij heeft 

Ja in hoeverre is iemand onbekend als je diegene hebt gezien en vaker hebt gesproken ook over andere gevoelige onderwerpen? Voelde voor mij niet zomaar als een onbekende
Wat een mooie video. Ik werd er emotioneel vanā¤ļø. En wat kunnen mensen ontzettend kut zijn. Lafaards die haar wilden blackmailen.
En als 100k extra volgers op YouTube volgens Social Blade.
En terecht 
Ahh zoveel respect voor Nikkie! Lijkt me ontzettend moeilijk. Zelfs in 2020 wordt er nog steeds veroordeeld en gehaat, bah. Niet alleen telegraafcommenters/dumpertreacties etc. maar ook mensen in mijn omgeving die dan zeggen āoh nu zie ik hetā, dan mis je gewoon de boodschap van de video.
Gniffelen?
Dotan heeft toch zelf iemand tegen diegenes wil geout en afgeperst?
Wtf komt hij nu dan ineens zo doen.
Bek houden dotan
Mooi om te zien hoe veel positieve reacties Nikkie krijgt. Wel jammer dat er nog steeds van die halve zolen zijn die het nodig vinden om even een kwetsende opmerking te maken of zichzelf even in het verhaal te plaatsen op facebook. (IK wist het allang, kun je toch zien, blabla ik ben ook belangrijk, laten we het vooral hebben over mij)
Nu ik eraan terugdenk wordt er eigenlijk bijna nooit iets negatiefs over Nikkie gezegd, ook op gurugossip ofzo, is haar thread altijd nog vrij positief (zeker voor daar)
Ik hoop echt dat de wereld haar blijft omarmen zoals ze is.
Het is gebeurd
Wat frustrerend dat hij ook nooit gestraft is omdat slachtoffers niet naar buiten durfden te treden. Zo irritant dat zoān klootzak er gewoon mee wegkomt.
Hij is sowieso een ongegeneerde clout chaser.
MOEDER OP SPIES!!! Dat bericht begon met āhet is gebeurd, mijn moeder is van de trap gevallenā, iemand moet nog wel de screenshot hebben daarvan.
Wat, echt? Ik heb enkel meegekregen dat hij ālieveā verhaaltjes verzon over wat hij voor zān fans deed. Jezus ik vond dat al erg 
Omg ik schrok al, egf klassieker
Eh wow haha dan heb je wel heel erg veel Dotan-juice gemist. Brace yourself als je dat al erg vond haha