Beutyblogtopic XL #7

Ja, oké, ik ben het niet oneens met je maar ga lekker ergens anders moeilijk over doen denk ik dan toch in dit geval. De bijzondere Facebook reacties bijvoorbeeld.

Respect voor Nikki. Lijkt me heel eng om dit zo te vertellen. Ik vind het echt mega stoer!

1 like

Ik vind dat dus ook storend en erger mij ook aan die vriendinnen. Schijnbaar neem je iets wat je via via hoort meteen als waarheid aan. Knap hoor. Dat je zogenaamd van alles allang op de hoogte was en ik niet. :no_mouth: het is maar net wat je als waarheid aanneemt. Maar misschien reageren ze zo gewoon omdat ze wat minder bewust nadenken en het niet echt bijzonder vinden. Gewoon van ja en? Ik hoop dat laatste haha.

1 like

Ik had het over -aangepast door moderator- En als je hiermee probeert te zeggen dat jij dat bent. Dan heb je wel degelijk meerdere keren Nikkie proberen te outen door pusherig te vertellen dat jij hebt gehoord dat zij trans was.:slightly_smiling_face:

Ja maar eerlijk gezegd wisten mensen het toch ook al? Iemand van hier heeft me dat ook al eens verteld en dat is niet iemand die daarover zou liegen dus ik geloofde dat gewoon.

4 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

18 likes

Verwacht ook niks beters van die site

7 likes

Dat vind ik dan toch wat gek, dat je zoiets van iemand (onbekends) hoort en dat meteen als waarheid aanneemt? Want er waren ook mensen die zeiden van niet. Geen oordeel maar benieuwd hoe je dan zeker kan zijn van zoiets.

Echt walgelijk

2 likes

Ik begrijp verder weinig van deze vete en dat hoeft ook niet, maar hoe dan ook is outen/trollhunten niet toegestaan toch. Zelfs al is er een troll, let’s not feed it.

3 likes

Sick. De geniepige roddeltante in mij wil weten wie er achter die chantagepoging zit, maar m’n volwassen ik vind het megaclassy van haar dat ze die niet noemt.

21 likes

Tof om te zien dat Nikkie er al zoveel Insta volgers bij heeft :heart::ok_hand:t2:

Ja in hoeverre is iemand onbekend als je diegene hebt gezien en vaker hebt gesproken ook over andere gevoelige onderwerpen? Voelde voor mij niet zomaar als een onbekende

Wat een mooie video. Ik werd er emotioneel van❤️. En wat kunnen mensen ontzettend kut zijn. Lafaards die haar wilden blackmailen.

3 likes

En als 100k extra volgers op YouTube volgens Social Blade.

9 likes

En terecht :heart:

1 like

Ahh zoveel respect voor Nikkie! Lijkt me ontzettend moeilijk. Zelfs in 2020 wordt er nog steeds veroordeeld en gehaat, bah. Niet alleen telegraafcommenters/dumpertreacties etc. maar ook mensen in mijn omgeving die dan zeggen “oh nu zie ik het”, dan mis je gewoon de boodschap van de video.

2 likes

Gniffelen?

Dotan heeft toch zelf iemand tegen diegenes wil geout en afgeperst?

Wtf komt hij nu dan ineens zo doen.
Bek houden dotan

17 likes

Mooi om te zien hoe veel positieve reacties Nikkie krijgt. Wel jammer dat er nog steeds van die halve zolen zijn die het nodig vinden om even een kwetsende opmerking te maken of zichzelf even in het verhaal te plaatsen op facebook. (IK wist het allang, kun je toch zien, blabla ik ben ook belangrijk, laten we het vooral hebben over mij)
Nu ik eraan terugdenk wordt er eigenlijk bijna nooit iets negatiefs over Nikkie gezegd, ook op gurugossip ofzo, is haar thread altijd nog vrij positief (zeker voor daar)
Ik hoop echt dat de wereld haar blijft omarmen zoals ze is.

4 likes

Het is gebeurd

20 likes