Beutyblogtopic XL #7

Haha, ben normaal niet zo’n fan van Sabine maar dit heeft Toeps wel verdiend

63 likes

46 likes

Mooi om te zien dat ze direct een handje minder volgers heeft :hugs:

3 likes

Hahaha ik ga stuk, hoe oud zijn deze mensen??

18 likes

Hahahaha wat een gezellige meid

3 likes

Damn ik heb best veel niet meegekregen in de EGF tijd geloof ik. Terwijl ik daar toch echt een behoorlijke tijd heb meegepost

2 likes

Oh ze heeft vuile rat nu weggehaald :joy:

5 likes

Ik denk een maand dus :slight_smile:

2 likes

Vuile rat, wel een lekker scheldwoord.
Wie zit er überhaupt nog op Twitter?

19 likes

Wie is Sabine trouwens? Is zij niet ook dat meisje dat een nieuw forum wilde beginnen, Ariël ofzoiets. Of is dat weer iemand anders?

Fotograaf van alle Nederlandse influencers toch? Of is dat weer een ander?

2 likes

Die die aparte foto’s maakt van oa Sophie Milzink? Dat is een andere toch? Of haal ik nu ook mensen door elkaar?

Oh ik bedoel Daelostylo of iets in die richting.

Deze vent haalt het bloed van onder m’n nagels vandaan :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

49 likes

The fuck? Wie is dit?

1 like

Geen idee, zag de tweet van hem verschijnen, kon het ook niet laten van erop in te gaan maar goed dat heeft toch geen zin bij gekkies zoals deze.

1 like

Omdat het gewoon het juiste moment is, zou wel raar zijn dat ik het later zou zeggen wanneer het niet relevant is. Niet iedereen hoeft dezelfde mening hebben, waarom zou een discussie dan überhaupt bestaan? Het is ook nog eens online waardoor ik ook mijn mening kan zeggen zonder consequenties. Het is gewoon heel jammer, dat is alles.

Ik lees deze topics al jaren sinds de ellegirl topics, heb alleen nooit zin gehad om een account te maken.

Heb echt veeeeel te weinig geduld om met zo’n persoon in discussie te gaan. Heb z’n timeline even doorgescrolld en het is echt zo’n lulletje rozenwater, voelt zich door alles gekrenkt.

3 likes

Oh kijk, “De Redacteur” zit toevallig in het voor hem juiste lichaam dus hij kan het weten.

3 likes

“Heel feministisch links…”
Maar er zijn zat feministen die daar anders over denken, daar is een hele groep zelfs voor.

?? Ik vind echt dat jij warrige berichten schrijft, snap oprecht niet goed wat je wil zeggen nu? Ik snap ook je vorige berichten niet??

44 likes