Beutyblogtopic XL #7

Wat heerlijk dat Wil zich druk kan maken over een Thumbnail! Zit ik dan, op mijn vrije dag, onderzoeksrapporten en handelingsadviezen door te nemen en te schrijven. Je hebt het goed voor elkaar Wil.

7 likes

Ik vind altijd dat al die coaches juist gefaald zijn in het leven, dus ze worden maar coach.

15 likes

Ohja en te forummen natuurlijk. Concentratie van niets. :rofl:

1 like

Is dit artikel een hele vroege 1 april grap?

Wel wil ik tegen je zeggen dat er een weg uit deze problemen zijn.

4 likes

Er zijn een weg…?

3 likes

Cynthia zegt zoveel dat ik, na de worsteling van het lezen, alleen maar denk ‘wat zeg je nou?’

3 likes

Nja ik heb zelf ook een burn out gehad en ergerde me daarvoor ook altijd dood aan die mensen maar ik herken mezelf er nu wel in. Ik doe nu ook echt wel alles anders, het heeft me best wel veranderd als mens!

Nu is een positieve mindset niet per se de oplossing voor alle ellende in de wereld maar toch

4 likes

Misschien had ze het andere youtubers topic gelezen en dat artikel geschreven onder invloed van LSD

1 like

Hear hear!

1 like

Iedere persoon die het taboe op geld wil doorbreken, maar daarbij niet duidelijk uiteen zet welke inkomstenbronnen hij/zij heeft en wat er in en uit gaat, neem ik niet serieus.

Edit: en wellicht is het mijn kring, maar ik ken niemand met een diepgewortelde negatieve geldmindset. De mensen met een negatieve geldmindset die ik ken, komen over het algemeen ook consequent geld tekort. Maar daarbij is het tekort de oorzaak, niet de mindset.

19 likes

Misschien kan Cynthia eens een dagje in de daklozenopvang een workshop komen geven of bij de voedselbank of bij de slachtoffers van de toeslagenaffaire. ‘Jullie geldmindset is gewoon niet positief genoeg!’ Benieuwd of ze dat dan nog haar strot uit krijgt. Echt walgelijk en vooral ontzettend simplistisch, kortzichtig en privileged. Hou je mond gewoon over dingen waar je geen verstand van hebt.

47 likes

Ik word echt misselijk van het stukje over de werkgelegenheid die ze creeert, de mensen die ze met liefde betaalt etc. Het geld is haar naar haar hoofd gestegen.

5 likes

Ja tijd = geld denk ik in haar geval, en grammatica controle kost tijd dus geld.
En dat is allemaal niet positief.

1 like

Hahaha oh god in de comments:

• Dolly 2 uur geleden

Wat ik voel is irritatie.
Je gaat steeds meer de standaard coach dingen roepen. Volg Debbie Bernasco maar eens op Twitter. “Laat mij je coachen en je zult succesvol zijn” of Simone Levie. Ook een coach goeroe. Coaching is het nieuwe piramide- spel.

Reageren

Waarom voel je daar irritatie bij, Dolly?
Wat voel je?
En waarom?
Onderzoek het eens bij jezelf.
En hoe denk je dat je overtuiging je wel of niet helpt?

Wat voor overtuiging zou je beter helpen?

Ik herken me niet heel erg in je reactie, maar ik ben benieuwd naar hoe dit verder zit. Zo’n uitspraak zal ik ook nooit doen trouwens, laat mij je coachen en je zult succesvol zijn. :slightly_smiling_face: Je reactie gaat ook verder niet echt over de inhoud van de blog. Ik ben even bij Debbie gaan kijken, kende haar nog niet. Thanks voor het delen!

37 likes

Deze reactie van Cynthia is ook wel gek.

15 likes

Vind het ook walgelijk om te zeggen dat “je eruit bent gekomen“. Als je niet in armoede leeft en niet te maken hebt met externe factoren die zich niet laten beheersen, kom je er doorgaans makkelijk uit. Ik heb recent ook een periode even weinig geld gehad. Het werd even spannend, maar dat is geen armoede en daaruit komen is niet knap. Dat is geenzins vergelijkbaar met het dweilen met de kraan open en hoe schulden steeds hogere schulden worden als je echt financieel klem zit.

9 likes

Als ik mensen 1500 eu zou laten betalen om met mij productief aan een tafel te werken in texel zou ik ook een positieve geld mindset hebben.

30 likes

Ja :weary: dat heb ik zelf ook. Zelfs mn vriend komt ook wel overeen :joy:

10 likes

ik lach me een kriek elke keer dat cynthia zo schrijft.
zo met korte zinnen.

en af en toe een regel wit.
en nog wat gezwets.

want ik weet van wie ze dat geleerd heeft.
hey Taco* wassup!

*Taco Oosterkamp, coach en schrijftalent

26 likes

Het leest voor geen meter.

Wat zegt ze nou?
En waarom?

8 likes