Heb je het recept?
Haha ik las dit als āiedereen mager zijnā en dacht āehh oke lekkere motivational quote Flamoesā
Hahahhaha noo wat erg! HASHTAG GAAT FOUT!!
Sorry ik bedoelde uiteraard: iedereen mag er zijn.
Ik hoop dat iedereen hier zich beseft dat het geen zin heeft om het uiterlijk van een ander na te streven, omdat je altijd op jezelf zult blijven lijken. En dat is het allermooist.
Je kunt ook slank zijn maar in verhouding alsnog een hoog vetpercentage ten opzichte van je spieren.
(heb ik zelf ook) volgens mij trainer heb ik zelfs tegen een obese vetpercentage, maar ik ben juist heel slank. Ben niet sterk dus heb in verhouding minder spier.
Kan ook liggen aan de verhoudingen van je macroās (koolhydraten/eiwitten/vetten etc.) Erfelijke aanleg, lichaamsbouw, hoeveelheid beweging, welke soort spiergroepen je traint, etc. zoveel factoren, maar ik vind bij Lotte ook dat het minimale inspanning lijkt, ik heb een periode 3 maanden helemaal rot gesport 4 keer per week en op mijn eten gelet. Ik zag geen enkel verschil in mijn lijf.
Ik vind Lotte sowieso heel erg obsessed met eten/bewegen/lichaam/kledingmaten. Maar als ik het mis heb, dan hoor ik dat graag.
Volgens mij waren ze later wel weer enigszins okƩ met elkaar, Serena was ook op dat event van Cynthia paar jaar terug
Tipje na alle vragen over (zichtbare) buikspieren: laat ze er net zoals Phoebe Waller-Bridge gewoon op makeuppen scheelt jaren van je leven
Mr. Kate gaat het huis van Jeffree Star stylen.
Ben benieuwd of dat lilleke huis gered kan worden.
Ik was echt mega fan van Mr. Kate maar sinds hun zoon is geboren en ze hem overal mee naartoe slepen en constant in beeld hebben ben ik zo klaar met ze. Heb hun kanaal ook unsubscribed hierdoorā¦
Ik hoop heel erg op Poppy als tweede naam
Waarom hopen jullie op de naam Poppy? Gewoon omdat je het een leuke naam vinden, of omdat ze haar nu al zo noemen?
(Overigens doet het me nog altijd denken aan Jokertje van Oh Oh Cherso, die buiten de club naar vrouwen āeeeeeej poppiiieeeā roept, en dan - heel gek - nul respons krijgt hahaha.)
Deze week zijn er volgens mij voor het eerst meer artikelen van Emmy op Cynthia.nl gepubliceerd dan van Cynthia zelf (3 vs 2)
De weken daarvoor ook al 2 artikelen van Emmy ipv 1.
Ik ben benieuwd of er binnen korte tijd een berichtje hierover volgt en of Emmy de website tzt volledig zal overnemen (of dat hij gewoon verdwijnt)
Haha ja ik moet altijd aan dit plaatje denken als ik mensen dat ālekker tuttenā hoor zeggen
En opzich komt dat hier thuis ook wel overeen met de werkelijkheid.
Laat ik het zo zeggen, ik ben heel blij dat wij geen buren hebben.
Heel erg obsessed valt toch wel mee? Ze zegt zelf dat ze wat is aangekomen en dan ze graag weer naar haar eerdere gewicht wil. Daarvoor gaat ze gezond eten en doet ze thuis wat oefeningen⦠Dit lijkt mij eerder gewoon een gezonde manier om bezig te zijn met je lichaam/voeding en verre van obsessed
Hahahah ik lees jouw hashtag nu als ā iedereen mager zijnā
Ze uploaden tegenwoordig ook super weinig nog heb ik het idee⦠Heel jammer!
Ik dacht een paar dagen geleden, wordt vast een meisje en ze gaat Florence heten (betekent veel voor ze) , (hoop, omdat ik het mooi vind) Poppy als tweede naam. Maar movie world is toch ook heel special voor ze, net als sommige hiphop nummers waar ze samen naar luisterden? Ik zie ze wel aan om hun dochter naar iets of iemand te vernoemen die speciaal voor ze is. Haar oma ook misschien?
Ahhhh hij stond vanavond aan de kassa en ik heb hem even uitgebreid gecomplimenteerd met zijn tv optreden
Tweety dan ofzo?