Beutyblogtopic XL #7

Ik vond het vooral leuk om m’n vader vol te hangen met speldjes en staartjes en clipjes. Andersom mocht niet.

10 likes

Precies dit, vond dat ze eerst een super leuk kanaal hadden maar constant dat kind overal mee naartoe nemen is zo irritant. Het is je werk jong, laat die baby thuis. En al helemaal toen ze de naam gingen onthullen en er zo’n zoetsappig filmpje van gemaakt hadden, over de maan blablabla.
Ik ga het internet op om WEG te komen van kinderdingen, niet om nog een dosis baby ergens te halen.

4 likes

image

Huh is dat dit forum, nee toch? Anyway, mensen googlen zichzelf weer eens :’) @vitaminwater

19 likes

Huh? Heeft hij deze screenshot al zo lang bewaard en dat hij hem nu pas deelt?

Hij post wel vaak dingen over het forum en dan doet je er heel grappig over, maar volgens mij ligt ie met zn duim in zn mond onder zn dekbed t huilen.

53 likes

We praten nu niet meer over hem dus hij heeft geen ander materiaal.

5 likes

Oh my god, de faam!
Nieuwe mening, aangezien dit LANG geleden was:

Ik vind Jelmer de Boer de minst relevante influencer van allemaal

159 likes

Geen idee

11 likes

Haha het zou mooi zijn als iemand een screenshot van die post kan maken en naar hem kan sturen zodat ie up to date kan blijven.

7 likes

Ik denk dat hij zichzelf vaak genoeg zoekt om er zelf achter te komen

1 like

Wie meldt zich aan?

1 like

Heb geen social media maar als ie een e-mailadres heeft zou ik m wel kunnen vertellen dat ie achterloopt

Als ik ook maar een beetje bekend was zou ik mezelf ook googlen hoor.

6 likes

Ik ook denk ik, maar vind niet dat je dan publiekelijk moet gaan huilen als je iets tegenkomt wat je niet bevalt

8 likes

Zelfs ik heb een Google alert ingesteld op mijn naam, en ik ben in de verste verte geen beetje bekend.

9 likes

Jaa dat is zo handig! ik heb alerts aanstaan voor ‘naam saai beroep waarvoor ik studeer/werk’ zodat ik op mijn werk altijd de eerste ben met de laatste nieuwtjes over mijn werkveld. :nerd_face:

34 likes

Wat een extreem vaag stuk over geld bij Cynthia vandaag?? https://cynthia.nl/lifestyle/hoe-is-jouw-geldmindset/
Ze wil het taboe op praten over geld wegnemen, maar raaskalt maar een eind weg over geld en mindset en positief denken, en schrijft constant halve zinnen en voegt steeds witregels in.

Om haar woorden kracht bij te zetten.
Woorden.
Over geld.
Waarmee ze naar Japan kan.
Waar ze gelukkig van wordt.

Ze wil graag naar Japan.
En dat kan omdat ze geld heeft.
Dat geeft ze uit met liefde.
Aan een reis naar Japan.

En nu niet denken dat zij het altijd makkelijk gehad heeft he! Zij heeft ook te dealen gehad met shit rondom geld en zakelijk en zo!

:confused:

50 likes

Zal dit onthouden voor als ik binnenkort mijn scriptie ga schrijven

9 likes

Zou Cynthia niet stieken gewoon achter de scriptie over Mascha als influencer zitten? :wink:

5 likes

Maar ook ik heb dus geldshit meegemaakt en ook ik weet hoe het voelt om geld niet in overvloed te hebben.

‘Geldshit’. Keeping it real.

55 likes