Beutyblogtopic XL #7

Mas loopt in een oude gepilde trui. Zelfs in badjas ziet Josh er nog classier uit dan Mascha.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe ze een zwangerschapsaankondiging doen, maar na 5 keer die echofoto tevoorschijn trekken, zou iets meer creativiteit of afwisseling ook wel leuk zijn.

9 likes

pls

44 likes

Dan snap ik de rest van je bericht niet

(Wellicht bot, maar ik vind “je moet het zelf weten, maar” echt de stomste zin die er is).

25 likes

Die badjas is echt next level, teken ik voor.

2 likes

Ik heb niet op het merk gelet, maar het ziet er wel lekker decadent uit.

1 like

Jazeker, lekker matchy met die zwarte die Nick (el son) heeft

4 likes

Spuitelf: de ambtenaar bepaalt dan of er een boete komt. Wij waren ook te laat. Mij vriend had zich vergist in de openingstijd van het kantoor (doet sws altijd alles op het laatste moment).
Dus ging over het weekend heen. Hij was op dinsdag geboren. Uiteindelijk lag op maandag het systeem eruit. Dus het lukte uiteindelijk pas op dinsdag, maar geen boete.

Aah okay. Duidelijk zo :slight_smile: Onze ambtenaar koos er idd voor het nirt door te geven.

1 like

Voor 390 euro is ie de jouwe https://www.versace.com/eu/en/women/clothing/bathrobes/i-♡-baroque-bathrobe-z4001/ZACJ00008-ZCOSP052_Z4001.html?cgid=121600#start=1 :wink:

1 like

Het viel me in de vlog van vandaag heel erg op dat Gregor en Max zo hetzelfde praten en kijken

2 likes

Hahahahaha! Ik ga iedere keer stuk om die naam :joy:

1 like

En ook nog eens achterlijk veel op elkaar lijken.

Ben er nog niet over uit wie van de 2 ik leuker vind
 (om het maar even aardig te zeggen)

4 likes

Nou, prima prijsje. Morgen even halen, of misschien stuur ik de butler. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha dat begint mij ook steeds meer op te vallen. Dat zachte babystemmetje “Kijk dit ministipje. Jah!” als ze zegt dat ze pan heeft geraakt in haar wenkbrauw poeder was echt iets wat uit Gregors mond had kunnen komen.

Ik lees dit topic nu bij, maar hoezo gaat iedereen ervan uit dat Serena & Gorg nog geen naam hebben? Misschien willen ze die gewoon nog niet delen o.i.d? Dat kan ook toch?

2 likes

Aangezien Serena op insta “We hebben alleen nog geen naam🙈” zette

8 likes

Oh hahahahah nvm :woozy_face:

1 like

In de vlog van gisteren zei Danny ‘dat wordt geen Burning Man dit jaar’ en toen zei Mas ‘nee dat zei Hella ook al’. Conclusie: ik denk van wel.

5 likes

Dus geen nieuwe video “Het blije nieuws vertellen aan Hella” :frowning:

1 like

Dat is waar.